Fogyasztói elégedettség cikkek


Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket

Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket 

Az ügyfélkezelés egyre inkább vizualizálva lesz, másképp nem lehet értelmezni a képződő óriási adattömegeket. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
A sikerhez néha meg kell érteni egy plüssállat fontosságát

A sikerhez néha meg kell érteni egy plüssállat fontosságát 

Az elvárások nemcsak hogy magasak, de folyamatosan nőnek, mert ha egy vállalkozás kiváló ügyfélélményt nyújt, az etalonná válik, s a versenytársak nem tehetik meg, hogy azt alulmúlják. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo