Fogyasztói elégedettség cikkek


Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket

Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket 

Az ügyfélkezelés egyre inkább vizualizálva lesz, másképp nem lehet értelmezni a képződő óriási adattömegeket. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
A sikerhez néha meg kell érteni egy plüssállat fontosságát

A sikerhez néha meg kell érteni egy plüssállat fontosságát 

Az elvárások nemcsak hogy magasak, de folyamatosan nőnek, mert ha egy vállalkozás kiváló ügyfélélményt nyújt, az etalonná válik, s a versenytársak nem tehetik meg, hogy azt alulmúlják. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével?

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével? 

A vállalkozások többsége arról álmodik, hogy egyre több megrendelés érkezik, folyamatosan nő a bevétel, és egyre több ügyfelet tudnak kiszolgálni.

Klímablog

Magyarország legpusztítóbb aszályai

Magyarország legpusztítóbb aszályai 

A 2022-es aszály után az idei év is extrém szárazsággal fenyeget, az állam már kihirdette az aszály-vészhelyzetet.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo