Fogászat cikkek


Riasztó, milyen a magyarok fogászati állapota

Riasztó, milyen a magyarok fogászati állapota 

Hazánk és más országok fogászati állapota aggodalomra ad okot.
Nem volt minden rendben a MindentMent reklámjaival - frissítve

Nem volt minden rendben a MindentMent reklámjaival - frissítve 

Fogyasztókat megtévesztő fogászati hirdetései miatt a GVH figyelmeztetésben részesítette a MindentMent Egészségügyi Szolgáltató Kft.-t.
Több mint szolgáltatás - a fogászat, mint jövedelmező üzletág

Több mint szolgáltatás - a fogászat, mint jövedelmező üzletág 

A fogászati kezelésekről megoszlanak a vélemények, az viszont vitathatatlan, hogy az elmúlt években egy egyre jövedelmezőbb ágazattá nőtte ki magát. Legyen szó higiéniai vagy esztétikai szolgáltatásokról, a minőségi szolgáltatás mindenkit megillet, itthon és külföldön egyaránt.
Tényleg olyan jó üzlet a fogászat?

Tényleg olyan jó üzlet a fogászat? 

Tényleg akkora üzlet a fogászat? Megfér egymással a magánpraxis és az egyetemi oktató munka? Ezekről a kérdésekről és az önálló vállalkozás hátteréről beszélgettünk dr. Molnár Bálint parodontológus szakorvossal.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo