Felszólítás cikkek


Magyarország újabb felszólítást kapott az EKÁER miatt

Magyarország újabb felszólítást kapott az EKÁER miatt 

Az Európai Bizottság szerint a magyar elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrzési rendszer (EKÁER) nincs összhangban az irányadó európai hozzáadottértékadó szabályozással és ezzel egyidejűleg utasította Magyarországot a hazai szabályozás megfelelő harmonizálására.
Késnek a fizetéssel az építőiparban

Késnek a fizetéssel az építőiparban 

Átlag 90 napig kell várni egy számla kiegyenlítésére az építőiparban, és szerencsésnek számít az az alvállalkozó cég, amelynek nem kell legalább egyszer fizetési felszólítást küldenie a megbízója számára, ez áll a piacvezető hitelbiztosító szektorelemzésében.
Sok cég még mindig nem érti, mire jó a digitalizáció

Sok cég még mindig nem érti, mire jó a digitalizáció 

A digitalizáció csak lassan hódít teret a késedelmes kintlévőségek kezelésének területén, az európai vállalatok mindössze 18%-a küld digitális fizetési felszólításokat. Magyarország az átlagnál előrébb tart a folyamatban - az EOS Csoport felmérése szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo