Felismerés cikkek


El sem olvassuk, de osztjuk a híreket

El sem olvassuk, de osztjuk a híreket 

Manapság az európaiak közel fele (46%), a magyarok pedig több mint fele elsősorban a közösségi médiában olvassa és onnan osztja meg a híreket – általában anélkül, hogy ellenőrizné a forrásukat. Riasztó, hogy felmérések szerint tízből hat (!) hírt elolvasás nélkül osztanak meg. Az Európa Pont beszélgetésén ott volt a digitalizációért felelős uniós biztos is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest

Megfeküdte az ingatlanvásárlók gyomrát Budapest 

Országosan 4 százalékkal nőtt az eladó lakások iránti kereslet májusban havi összevetésben.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo