Eredményesség cikkek


Rossz bőrben a magyar reklámpiac

Rossz bőrben a magyar reklámpiac 

A magyar gazdaság tükre nem jó képet mutat.
Csalódást keltő eredményt produkált a Mol

Csalódást keltő eredményt produkált a Mol  

Az eredmény elmaradt a várt 776 millió dolláros szinttől.
Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben?

Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben? 

Sok cég megtapasztalta már, hogy a reklámozás jó ideje nem hoz olyan eredményt, mint régen. Mi ennek az oka, és mi működik helyette? Hogyan szerezzenek a cégek minőségi értékesítési leadeket a mai piacon? A Piac&Profit szakértője segít!
Hogyan teremt értéket a projekt?

Hogyan teremt értéket a projekt? 

Egy cég sikere szempontjából azonban elegendő az eredményes projektmegvalósítás? Több példa illusztrálja, hogy nem. Sajnos előfordulnak eredményes, de értéket nem teremtő projektek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo