Eredményesség cikkek


Rossz bőrben a magyar reklámpiac

Rossz bőrben a magyar reklámpiac 

A magyar gazdaság tükre nem jó képet mutat.
Csalódást keltő eredményt produkált a Mol

Csalódást keltő eredményt produkált a Mol  

Az eredmény elmaradt a várt 776 millió dolláros szinttől.
Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben?

Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben? 

Sok cég megtapasztalta már, hogy a reklámozás jó ideje nem hoz olyan eredményt, mint régen. Mi ennek az oka, és mi működik helyette? Hogyan szerezzenek a cégek minőségi értékesítési leadeket a mai piacon? A Piac&Profit szakértője segít!
Hogyan teremt értéket a projekt?

Hogyan teremt értéket a projekt? 

Egy cég sikere szempontjából azonban elegendő az eredményes projektmegvalósítás? Több példa illusztrálja, hogy nem. Sajnos előfordulnak eredményes, de értéket nem teremtő projektek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Gazdaság

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál

Ráfizet a tulajdonos, ha erre nem figyel a lakáskiadásnál  

A lakáskiadóknak célszerű a bérleti díj 5-10 százalékát folyamatosan visszaforgatniuk, tízévenként pedig egy nagyobb felújítást elvégeztetniük.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo