Eredményesség cikkek


Rossz bőrben a magyar reklámpiac

Rossz bőrben a magyar reklámpiac 

A magyar gazdaság tükre nem jó képet mutat.
Csalódást keltő eredményt produkált a Mol

Csalódást keltő eredményt produkált a Mol  

Az eredmény elmaradt a várt 776 millió dolláros szinttől.
Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben?

Lehetünk Teréz anya és Doktor House egy személyben? 

Sok cég megtapasztalta már, hogy a reklámozás jó ideje nem hoz olyan eredményt, mint régen. Mi ennek az oka, és mi működik helyette? Hogyan szerezzenek a cégek minőségi értékesítési leadeket a mai piacon? A Piac&Profit szakértője segít!
Hogyan teremt értéket a projekt?

Hogyan teremt értéket a projekt? 

Egy cég sikere szempontjából azonban elegendő az eredményes projektmegvalósítás? Több példa illusztrálja, hogy nem. Sajnos előfordulnak eredményes, de értéket nem teremtő projektek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Infokom

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó

Milliókba kerülhet egy gyenge jelszó  

Ma már egyre gyakrabban kerülnek célkeresztbe a gyárak, és a kritikus infrastruktúra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo