Emoji cikkek


Egy emoji többet mond bármilyen szövegnél

Egy emoji többet mond bármilyen szövegnél 

A minap ünnepeltük az emojik világnapját. Az aprócska szimbólumok megérdemlik, hogy foglalkozzunk velük, hiszen alapvetően változtatták meg a kommunikációinkat – írja a Budapest LAB.
Mit szeretnek és utálnak az Y-generációs vásárlók? Itt a lista!

Mit szeretnek és utálnak az Y-generációs vásárlók? Itt a lista! 

Amerikában feltérképezték az 1980 és 1995 között született generáció vásárlási szokásait és márkapreferenciáit. Meglepő és várható eredmények egyaránt kerültek a listába.
Az Instant Message 8 etikett szabálya

Az Instant Message 8 etikett szabálya 

Az IM gyorsasága mellett, a legkötetlenebb írásbeli kommunikációs mód. Egy sajátos határterület, ahol röviden, írásban „társalgunk”, ezért óhatatlanul túlzott kötetlenségre is csábít.
Múzeumba kerül az emoji

Múzeumba kerül az emoji 

Lassan ott tartunk, hogy a digitális gazdaság korai szakaszából származó dolgok már-már relikviáknak számítanak. A New York-i Museum of Modern Art megvásárolta az első hangulatjelek dizájnját. Japánban készültek 1999-ben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A meggazdagodás szabályai

A meggazdagodás szabályai 

Ahogy Máté apostol mondta: "Mert mindenkinek, akinek van, adatik, és megszaporíttatik; a kinek pedig nincsen, attól az is elvétetik, a mije van".
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Páratlan lehetőség vállalkozóknak, közvetlen pénz az uniótól

Páratlan lehetőség vállalkozóknak, közvetlen pénz az uniótól 

Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak.

Cégblog

A meggazdagodás szabályai

A meggazdagodás szabályai 

Ahogy Máté apostol mondta: "Mert mindenkinek, akinek van, adatik, és megszaporíttatik; a kinek pedig nincsen, attól az is elvétetik, a mije van".


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo