EFOTT cikkek


Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon

Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon 

A fiatalok több mint fele szülői forrásból jár fesztiválozni évente jellemzően 1-2 alkalommal, melyeken egyenként átlagosan 39.312 forintot költenek el, derült ki a BME Egyetemi Napok szervezőinek megbízásából készült kutatásból. A kérdőívre adott több ezer válasz alapján kijelenthető, hogy a fiatalok inkább bérletet vesznek, a legfontosabb elemeknek pedig a hangulatot és a zenei kínálatot tartják egy fesztiválon.
Visszacsúszott a Sziget, már az EFOTT a legnépszerűbb

Visszacsúszott a Sziget, már az EFOTT a legnépszerűbb 

A Strand fesztivált és az EFOTT-ot tervezte meglátogatni idén a legtöbb fiatal, a Sziget a harmadik helyre került a listán. A nyári fesztiválozók jellemzően 1-2 napot maradnak és átlagosan naponta 10 ezer forintos költéssel számolnak.
Mesterséges intelligenciát lehet tanítani az EFOTT-on

Mesterséges intelligenciát lehet tanítani az EFOTT-on 

Emberi döntéseket tanuló programjával vesz részt a kedden kezdődő EFOTT fesztiválon a Kitchen Budapest (KiBu), a T-Systems innovációs laborja.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Infokom

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI?

Elveszi a mesterséges intelligencia a munkánkat? Mire jó egyáltalán az AI? 

2022. november 30-án mutatták be a nagyközönség számára a ChatGPT mesterséges intelligencia chatbotot, és sikeréről mindent elmond, hogy 2 hónap alatt 100 millió felhasználó töltötte le az alkalmazást. Csak összehasonlításképpen: a TikToknak ehhez 9 hónapra, a Youtube-nak 1,5 évre, a Facebooknak 4,5 évre volt szüksége. A Klasszis Podcast legújabb adásában körüljártuk az AI legégetőbb és legaktuálisabb kérdéseit.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo