EFOTT cikkek


Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon

Soha nem találná ki mennyit költ egy átlagos magyar fiatal egy fesztiválon 

A fiatalok több mint fele szülői forrásból jár fesztiválozni évente jellemzően 1-2 alkalommal, melyeken egyenként átlagosan 39.312 forintot költenek el, derült ki a BME Egyetemi Napok szervezőinek megbízásából készült kutatásból. A kérdőívre adott több ezer válasz alapján kijelenthető, hogy a fiatalok inkább bérletet vesznek, a legfontosabb elemeknek pedig a hangulatot és a zenei kínálatot tartják egy fesztiválon.
Visszacsúszott a Sziget, már az EFOTT a legnépszerűbb

Visszacsúszott a Sziget, már az EFOTT a legnépszerűbb 

A Strand fesztivált és az EFOTT-ot tervezte meglátogatni idén a legtöbb fiatal, a Sziget a harmadik helyre került a listán. A nyári fesztiválozók jellemzően 1-2 napot maradnak és átlagosan naponta 10 ezer forintos költéssel számolnak.
Mesterséges intelligenciát lehet tanítani az EFOTT-on

Mesterséges intelligenciát lehet tanítani az EFOTT-on 

Emberi döntéseket tanuló programjával vesz részt a kedden kezdődő EFOTT fesztiválon a Kitchen Budapest (KiBu), a T-Systems innovációs laborja.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Pénzszerzés

A longevity épp meghódítja a világ legnagyobb befektetőit

A longevity épp meghódítja a világ legnagyobb befektetőit 

Jeff Bezos, Peter Thiel, Sam Altman, Sergey Brin és még tucatnyi kockázatitőke-alap önti a milliárdokat azokba a laborokba, ahol sejtszintű újraprogramozással, génterápiákkal és biológiai órát visszatekerő gyógyszerekkel kísérleteznek.

Cégblog

Remek üzleti évet zárt a BÉT egyetlen agráripari cége

Remek üzleti évet zárt a BÉT egyetlen agráripari cége 

Az UBM Holding Nyrt. pénteki közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság éves beszámolóit.

Társadalom

Hatalmas üzleti veszteséget okoz, mégsem mérik a magyar cégek

Hatalmas üzleti veszteséget okoz, mégsem mérik a magyar cégek 

A fizikai munkavállalók toborzása és megtartása egyre összetettebb feladattá válik a magyar munkaerőpiacon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo