Edenred cikkek


Elszálló infláció: milyen válaszokat adnak rá a cégek?

Elszálló infláció: milyen válaszokat adnak rá a cégek? 

A hazai munkaadók túlnyomó többsége béremeléssel igyekszik ellensúlyozni a magas inflációt, de 10 cégből négynél fontolgatják a béren kívüli juttatások bővítését is – derül ki az Edenred friss online felméréséből, amely szerint a cégvezetők csaknem háromnegyede tisztában van azzal, hogy jelentősen csökken a dolgozók reáljövedelme. A hazai piacon 29 éve jelen lévő vállalattal idén májusban 100 cég- és HR-vezető osztotta meg tapasztalatait arról, hogy a rendkívüli élelmiszerinfláció mellett a vállalatok hogyan látják munkavállalóik anyagi helyzetét.
Hatalmas a bérfeszültség, majd minden vezető emelne, de csak 15 százalék tervezi

Hatalmas a bérfeszültség, majd minden vezető emelne, de csak 15 százalék tervezi 

Százból 94 vezető az infláció hatásainak ellensúlyozására az idei év első négy hónapjában már emelt bért, ugyanakkor 93 százalék szerint további bérfejlesztésre lenne szükség - tájékoztatott az Edenred digitális szolgáltató cég friss online felmérésének eredményéről.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Költségkímélés

E-autó program: 4 ezer cég már örülhet

E-autó program: 4 ezer cég már örülhet  

Újabb mérföldkőhöz érkezett a céges flották zöldítését 30 milliárd forinttal ösztönző pályázat.

Cégblog

Romániában sem lenne könnyű dolga Lázár Jánosnak

Romániában sem lenne könnyű dolga Lázár Jánosnak  

Fizetésképtelenség fenyegeti a román állami vasúttársaságot.

Társadalom

Az utánozhatatlan álomdöntő nyomában

Az utánozhatatlan álomdöntő nyomában 

Újra megrendezték a Tisztelt Ász! társasági tenisztornát.

Infokom

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés

Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés  

Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo