Economist cikkek


Megvan, melyik volt 2019 legígéretesebb országa

Megvan, melyik volt 2019 legígéretesebb országa 

Az Economist évek óta olyan országoknak ítéli „az év legígéretesebb országa” díját, ahol a legkomolyabb fejlődést tapasztalták, legyen szó akár gazdasági, társadalmi, vagy éppen politikai előrelépésről. A 2019-es győztes egy ország, amely úgy tűnik, hogy szépen lassan elkezdett kilábalni a diktatúrából.
"Nem lesz katasztrófa"

"Nem lesz katasztrófa" 

A "nagyon ronda" kelet-európai recesszió most már elkerülhetetlen, a térségi katasztrófa azonban nem, írta a The Economist, amely szerint Nyugat-Európának sem érdeke a keleti szomszédság anarchiába süllyedése.
Ne csodálkozzunk: Magyarország a leggyengébbek közt

Ne csodálkozzunk: Magyarország a leggyengébbek közt 

Magyarország jövőre, több vezető ipari hatalommal, illetve más kelet-európai EU-tagállamokkal együtt a világ húsz leggyengébben teljesítő gazdasága között - e mezőnyön belül azonban még a mérsékeltebb visszaesést átélők sorában - lesz, áll londoni elemzők friss jövő évi előrejelzéseiben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo