Duty-free cikkek


Így változnak a kézipoggyászra vonatkozó szabályok

Így változnak a kézipoggyászra vonatkozó szabályok 

A téli szezon kezdetével érdemes figyelni a repülőjegy foglalásnál, ugyanis két fontos változás már biztosan lesz a kézipoggyászokat illetően: a Wizz Air október végétől ingyenesen enged fel egy, a korábbinál nagyobb kézipoggyászt a fedélzetre, míg a Ryanair fejenként kettő helyett egy, kisméretű kézitáskát engedélyez az utastérben. A korlátozások nem érintik a repülőtéren vásárolt termékeket, amelyeket az utasok továbbra is ingyenesen felvihetnek az utastérbe.
Milliárdos veszteség elé nézhet a kiskereskedelem és a parkolási biznisz

Milliárdos veszteség elé nézhet a kiskereskedelem és a parkolási biznisz 

A légi közlekedési iparág digitalizálódása nemcsak új lehetőséget, de veszélyt is jelent a repülőterek üzemeltetői számára. A ma még jól jövedelmező kiskereskedelmi és parkolóüzletágak milliárdos veszteség elé nézhetnek. A Roland Berger legújabb tanulmánya megállapította, hogy a digitális alkalmazások megfoszthatják a reptereket bevételük jelentős részétől, ezért holisztikus stratégiára van szükség a különálló digitális projektek helyett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo