Direkt bank cikkek


A falra mászunk a kéretlen emailektől

A falra mászunk a kéretlen emailektől 

A fogyasztók 84 százaléka kész lépéseket tenni az irreleváns és nem személyre szabott kommunikáció ellen. Ám 80 százalékuk hajlandó akár személyes adatokat is megosztani annak érdekében, hogy célzott és őket érintő információkhoz jussanak.
A direkt bankoké a jövő Magyarországon?

A direkt bankoké a jövő Magyarországon? 

Bár a magyar banki piac még nem indult el a direkt üzleti modell irányába, a külföldi tapasztalatokból kiindulva már csak idő kérdése, hogy hazánkban is megjelenjenek a kizárólag internetes és telefonos csatornát használó „direkt bankok”. A GfK Retail Banking Monitor kutatása a direkt bankok iránti bizalom mértékét és a lehetséges piaci potenciált összegezte eddigi vizsgálatai alapján. Az ügyfelek válaszai arra engednek következtetni, hogy komoly lehetőségeket rejt a hazai banki piac az esetleges új szereplők számára.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok  

Azok számára, akik hamarosan megkezdhetik egyetemi vagy főiskolai tanulmányaikat, elengedhetetlen lesz egy saját bankszámla megnyitása

Gazdaság

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok  

Azok számára, akik hamarosan megkezdhetik egyetemi vagy főiskolai tanulmányaikat, elengedhetetlen lesz egy saját bankszámla megnyitása

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo