Csomagpont cikkek


Csomagpontok helyett a legtöbben a házhozszállítást választják

Csomagpontok helyett a legtöbben a házhozszállítást választják 

Az online kiskereskedelem forgalma tavaly meghaladta a 360 milliárd forintot, a hazai kiskereskedelem 4,3 százaléka a az interneten keresztül történt. Egy átlagos vevő 11-szer rendelt valamilyen árut interneten keresztül – derült ki a GKI Gazdaságkutató adataiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Cégblog

Bővül az összefogás – cél az elérhető legmagasabb szintű képesítés a biztosítási szakmában

Bővül az összefogás – cél az elérhető legmagasabb szintű képesítés a biztosítási szakmában 

A piac egyik meghatározó szereplője, a SIGNAL IDUNA Biztosító is stratégiai megállapodást kötött a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetségével.

Gazdaság

Hazai cégek árulták el, melyek most a legnagyobb kiadások

Hazai cégek árulták el, melyek most a legnagyobb kiadások  

A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat és munkaerőfelvételt is terveznek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo