Component management cikkek


Component management, az új tanácsadási irány

Component management, az új tanácsadási irány 

A nemzetközi szintű válságok minden esetben dinamizálják a tanácsadói tevékenységek piacát, hiszen az üzleti döntéshozók még inkább megfontolt, még inkább költséghatékony megoldásokat keresnek. De a tanácsadói tevékenységnek is reagálnia kellett a piaci elvárásokra, ennek köszönhető, hogy ebben az üzletágban is ma már egyre inkább egy adott speciális részterületre kell koncentrálni, ahol valóban a szakmaiságé a kiemelt szerep. Ez a változási folyamat ma már a legkisebb elemek, az alkatrészek gyártását sem kerülheti el, pláne, ha azok a termelés egészére, a cég imázsára is jelentős hatással vannak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Cégblog

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom

Már több mint 30 ezer használt mobilt adott el a Magyar Telekom 

2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo