Céges események cikkek


Itt az év vége: hogyan viselkedjünk a céges karácsonyi bulin?

Itt az év vége: hogyan viselkedjünk a céges karácsonyi bulin? 

Bár már a cégek legtöbbje lefoglalta az évvégi parti helyszínét – ha egyáltalán voltak olyan bátrak, hogy meglépték ezt a járvány közepette. A menedzsereknek és a beosztottaknak egyaránt érdemes megszívlelni, hogyan is viselkedjenek az évvégi céges partin?
Eddig nem látott jelenséget generált a járvány

Eddig nem látott jelenséget generált a járvány 

Rekordot dönt az üzleti rendezvénypiacra épülő belföldi turizmus. A nyári, szabadságolási szezonban általában csend és nyugalom van – ám az eddigi íratlan, főként megszokáson alapuló szabályt felülírta az igény és a realitás. Már a szeptember-október is kezd betelni a szállodákban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság 

Egyre nehezebb külső körülmények akadályozzák a magyar gazdaságot.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo