Bőhm Kornél cikkek


Újrakezdés karaktergyilkosság után

Újrakezdés karaktergyilkosság után 

Noha a karaktergyilkosságot elsősorban a közélethez, azon belül is a politikához kapcsoljuk, valójában nincs olyan kitüntetett területe a társadalmi együttélésnek, ahol a szándékos lejáratás ne fordulhatna elő. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó Karaktergyilkosság – Lejáratás a gúnynévtől az álhírig című frissen megjelent könyvéről a szerzővel beszélgettünk.
Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer...

Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer... 

Hihetetlen vihart keltett egy vemhes szurikáta pusztulásának a híre, miközben amikor egy gyorsétteremben a biztonsági őr megvert egy ismert újságírót, viszonylag hamar lecsendesedett a közhangulat. A két eset – bár súlyban nehezen mérhető egymáshoz – elsősorban a kríziskommunikáció profizmusában különbözik – vélekedik Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó.
Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer

Bőhm Kornél: egyszer beüt a gikszer 

Hihetetlen vihart keltett egy vemhes szurikáta pusztulásának a híre, miközben amikor egy gyorsétteremben a biztonsági őr megvert egy ismert újságírót, viszonylag hamar lecsendesedett a közhangulat. A két eset – bár súlyban nehezen mérhető egymáshoz – elsősorban a kríziskommunikáció profizmusában különbözik – vélekedik Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo