Beszélgetés cikkek


Hallgatni is tudni kell, hogy jó társalgónak tartsanak

Hallgatni is tudni kell, hogy jó társalgónak tartsanak 

Ki ne szeretne jól szerepelni társaságban, üzleti partnerekkel rendezett találkozón, ahol csevegnek? Néhány jó tanács, hogyan lehetünk sikeres társalgók.
Milyen kérdéseket kerüljünk az állásinterjún?

Milyen kérdéseket kerüljünk az állásinterjún? 

Érdemes-e visszakérdezni az állásinterjún? Jobbak vagy rosszabbak lesznek-e ettől az esélyeink? A karrier-tanácsadó szerint mind a leendő főnök, mind a pályázó részéről rengeteg fölösleges, jogilag nem túl szerencsés, vagy szigorúan tiltott kérdés hangzik el a bemutatkozó beszélgetésen.
A társalgás szörnyetegei

A társalgás szörnyetegei 

Minden nagy románc és minden nagy üzlet egy egyszerű beszélgetéssel kezdődik. A könnyed társalgás kulcsa annak elsajátítása, hogy beszélgetéseinkben kapcsolódjunk másokhoz, és ne csak „kommunikáljunk” – vallja Bernardo J. Carducci kommunikációval foglalkozó pszichológus.
Hogyan lehetséges egy-egy vállalkozói ötletet megvédeni, akár közhiteles oltalom alá helyezni?

Hogyan lehetséges egy-egy vállalkozói ötletet megvédeni, akár közhiteles oltalom alá helyezni? 

Rendhagyó írásokkal jelentkezik mától kezdve hétvégenként Pázmándi Péter jogász és fejlesztési referens. Képzelt tudósítás egy magyar vállalkozói kerekasztalról: ez lehetne alcíme a cikkeknek, amelyek egy-egy bonyolult és nehéz témát járnak körbe szakértői hitelességgel és irodalmi igénnyel. A dolgozat szereplői egymással beszélgetve, vitatkozva igyekeznek kibontani az igazság minden részletét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo