Autóhasználat cikkek


Átlag 15 éves autóval járnak a magyarok, de ennél van egy nagyobb baj is

Átlag 15 éves autóval járnak a magyarok, de ennél van egy nagyobb baj is  

A közép-kelet-európai régióban a járműpark átlagos életkora elérte vagy meghaladta a 12 évet.
Izgalmas új magyar termék kapható a napelem tetejű kocsibeálló, ami mindjárt az autót is ingyen tölti

Izgalmas új magyar termék kapható a napelem tetejű kocsibeálló, ami mindjárt az autót is ingyen tölti 

Elindult a hazai fejlesztésű napelemes gépkocsibeálló és -töltő sorozatgyártása.
Melyik a mi autónk? Ezek a legnépszerűbb használtautók

Melyik a mi autónk? Ezek a legnépszerűbb használtautók 

A DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon idén 464 700 személygépkocsi cserélt gazdát július végéig.
A baráti kölcsönautó továbbra sem számolható el

A baráti kölcsönautó továbbra sem számolható el 

2018-tól a közeli hozzátartozók tulajdonában álló személygépjármű üzleti célú használata  esetén is elszámolható a kiküldetéseknél általánosan alkalmazott 15 Ft/km mértékű adómentes költségtérítés.
Kevesebb autóban többen utaznak majd

Kevesebb autóban többen utaznak majd 

A PwC Magyarország elemzése szerint a gépjárműpiac 2030-ig radikális változásokon megy át. Az új megosztási módok elterjedése miatt a gépkocsik száma Európában 280 millióról 200 millióra, míg az Egyesült Államokban 270 millióról 212 millióra csökkenhet. Ezzel szemben Kína gépkocsiállománya 2030-ig 180 millióról 280 millió darabra nő.
Nem tudunk lemondani az autózásról

Nem tudunk lemondani az autózásról 

Egyre többet autóznak a magyarok: a lakosság 71 százaléka ül hetente többször autóba, szemben az egy évvel korábbi 60 százalékkal. Az autóval rendelkezők aránya pedig 76 százalékról 84 százalékra nőtt, míg az autóval évente megtett távolság átlagosan 14 ezerről 17 ezer kilométerre emelkedett - derül ki a K&H biztos jövő indexéből. A kutatás szerint havonta átlagosan 20 ezer forintot költenek az autósok üzemanyagra, és a magyarok háromnegyede használt autóként vette gépjárművét.
Nem futja új autóra a magyarnak

Nem futja új autóra a magyarnak 

Az átlag magyar háztartás 10 évesnél öregebb, eleve használtan vásárolt autóval közlekedik. Az autók többsége 5 és 15 ezer kilométer közötti távot fut évente, a háztartások zöme elsősorban bevásárlásra, belföldi utazásra és munkába járásra használja az autóját.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 88. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Könnyít a NAV

Könnyít a NAV 

Könnyítés a biztosítási jogviszony bejelentésnél: számos pozitív változással jön a 08E.

Cégblog

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját?

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját? 

A vállalati digitalizáció gyorsulása egyre több KKV számára teszi kulcskérdéssé, hogy milyen eszközökkel dolgozunk.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Ha kidobják Magyarországot az Unióból, már a Louvre is drága lesz nekünk

Ha kidobják Magyarországot az Unióból, már a Louvre is drága lesz nekünk 

A párizsi Louvre a nem európai látogatói számára 45 százalékkal megemeli a belépőjegy árát.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo