árukereskedelem cikkek
Egy új lehetőség, hogy a magyar kkv-k a nemzetközi piacon is hasíthassanak
A koronavírus rámutatott, hogy a lakossági termékek vásárlásánál megszokott kényelem és gyorsaság ma már egyre égetőbb elvárás más szektorokban is. Kutatások szerint az utóbbi két évben 30-40 százalékkal emelkedett az online értékesítések forgalma, az Egyesült Államokban pedig a cégek 65 százaléka bonyolítja üzleteit kizárólag online. Ez a trend gyűrűzik át Európába is, ami nem csak a vásárlói szokásokra, de a hazai vállalkozások versenyképességére is komoly hatással van. Egy nemzetközi startup egyszerű és gyors megoldást nyújt a magyar kkv-knak a teljes digitális átállásban és a nemzetközi piacra lépésben.
Felpörgették a kereskedelmet a világ legnagyobb országai
Az OECD adatai szerint felgyorsult a G20-ak árukereskedelmének a növekedési üteme a negyedik negyedévben.