árukereskedelem cikkek


Egy új lehetőség, hogy a magyar kkv-k a nemzetközi piacon is hasíthassanak

Egy új lehetőség, hogy a magyar kkv-k a nemzetközi piacon is hasíthassanak 

A koronavírus rámutatott, hogy a lakossági termékek vásárlásánál megszokott kényelem és gyorsaság ma már egyre égetőbb elvárás más szektorokban is. Kutatások szerint az utóbbi két évben 30-40 százalékkal emelkedett az online értékesítések forgalma, az Egyesült Államokban pedig a cégek 65 százaléka bonyolítja üzleteit kizárólag online. Ez a trend gyűrűzik át Európába is, ami nem csak a vásárlói szokásokra, de a hazai vállalkozások versenyképességére is komoly hatással van. Egy nemzetközi startup egyszerű és gyors megoldást nyújt a magyar kkv-knak a teljes digitális átállásban és a nemzetközi piacra lépésben.
Felpörgették a kereskedelmet a világ legnagyobb országai

Felpörgették a kereskedelmet a világ legnagyobb országai 

Az OECD adatai szerint felgyorsult a G20-ak árukereskedelmének a növekedési üteme a negyedik negyedévben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Most jó diákként dolgozni

Most jó diákként dolgozni 

„Meló-Diák: meghaladja a „diplomás minimálbért” a diákok átlagos órabére.

Gazdaság

Tartózkodnak a látványos méretű elbocsátásoktól a cégek

Tartózkodnak a látványos méretű elbocsátásoktól a cégek  

A hazai munkáltatók 28 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo