árajánlat cikkek


Nem is gondolná, hogy min bukhatnak el árajánlatok

Nem is gondolná, hogy min bukhatnak el árajánlatok 

A piaci szereplők szerint rengeteg cég azért esik el a megbízásoktól, mert nem tud jól árajánlatot írni. Olyan apróságokon lehet elbukni, amire a legtöbben nem is gondolnánk.
Mindig a kiírt ár az igazi?

Mindig a kiírt ár az igazi? 

Előfordul, hogy egy meghirdetett akciónál némi kavarodás történik, és az adott termék a boltban több különböző áron is fellelhető. Vagy éppen egy fatális hiba folytán 5 forintért kerül ki egy 50 ezret érő termék. Mennyiért kell eladni a terméket? És mit kérhet a vevő? Jogi szakértőnk segít!
Meddig érvényes az ajánlati kötöttség?

Meddig érvényes az ajánlati kötöttség?  

Az új Ptk. sok mindenben átírta a szerződéskötések módját és a velük járó kötelezettségeket. Az ajánlati kötöttség sem maradt változatlan. De miről is van szó?
Így készítsünk visszautasíthatatlan árajánlatot

Így készítsünk visszautasíthatatlan árajánlatot 

Sokszor nehéz eldönteni, milyen ajánlat lenne az, amire a vevő nem tud nemet mondani. A tartalom és a forma is számít! Íme néhány hasznos tipp árajánlat készítéséhez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?  

A héten megjelentek az első lakás vásárlását célzó új államilag támogatott konstrukció részletei.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo