Agrármarketing cikkek


A versenytárs nem ellenség - van, aki ezt itthon is látja

A versenytárs nem ellenség - van, aki ezt itthon is látja 

Versenytársak, de nem ellenségek és ezt meg is szeretnék mutatni. Röviden így foglalható össze a Tokaj Y, a fiatal Y-generációs borászok néhány hónapja alakult szakmai összefogásának lényege. Bár egy borvidéken dolgoznak, egy helyre, egy időben nehéz összehozni a csapatot, így mi most Zsirai Katával beszélgettünk a Tokaj Y-ról, tervekről, jelenről és jövőről.
A belföldi fogyasztásra koncentrál jövőre az állami agrármarketing

A belföldi fogyasztásra koncentrál jövőre az állami agrármarketing 

A belföldi tejfogyasztás növelése érdekében ösztönző programokra és aktív marketingtevékenységre is szükség van. Sokmilliós marketingkampány indul jövőre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Most jó diákként dolgozni

Most jó diákként dolgozni 

„Meló-Diák: meghaladja a „diplomás minimálbért” a diákok átlagos órabére.

Gazdaság

Egekben a garzonlakások ára

Egekben a garzonlakások ára 

Nincs már 1 millió forint alatti négyzetméter átlagár a garzonok esetében.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo