Adóraktár cikkek


Június 30-ig kell átvenni az új jövedéki engedélyeket

Június 30-ig kell átvenni az új jövedéki engedélyeket 

Június 30-ig kell átvenni és kitölteni a jövedéki engedélyes gazdálkodónak az ügyfélkapura érkező új jövedéki engedélyeket a július elsejével hatályos törvény szerint - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) csütörtökön.
Itt a jövedéki engedélyek átváltásának határideje

Itt a jövedéki engedélyek átváltásának határideje 

Hamarosan itt az első fontos határidő, amely a jövedéki törvény hatálya alatt működő – dohányáruval, alkoholtermékekkel, üzem- és kenőanyagokkal, illetve energiatermékekkel foglalkozó – cégeket érinti. Az új jövedéki törvény április elsején lép hatályba, de az engedélyköteles tevékenységek folytatásához a korábbi engedélyek megújítására van szükség – ezen határidőket összegzi Falcsik István, az RSM Hungary vám- és jövedéki üzletágvezetője.
Ideje felkészülni a jövedékiadó-változásra

Ideje felkészülni a jövedékiadó-változásra 

2017. április 1-jén hatályba lép az új jövedékiadó-törvény, ami jelentős könnyítéseket, adminisztráció-csökkentést tartalmaz. A hatályba lépés előtt a jövedéki termékkel foglalkozóknak érdemes odafigyelni az engedélyhez, illetve nyilvántartásba vételhez kapcsolódó határidőkre - hívja fel a figyelmet a Nemzeti Adó és Vámhivatal.
Így spórolhatunk az áfán

Így spórolhatunk az áfán 

A legtöbb vállalkozás életében a bevétel generálás mellett a cash-flow tervezés jelenti a legnagyobb problémát. Megoldást jelenthet az adóraktárban való áfamentes értékesítés, ami kedvezőbb árazást, generál. Ráadásul újabb könnyítés lépett életbe január 1-jétől.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo