Ablakgyártás cikkek


Megvan, mikor indul újra a termelés az esztergomi Suzuki gyárban

Megvan, mikor indul újra a termelés az esztergomi Suzuki gyárban 

Egyelőre csak egy műszakban.
Már az ablakunk is okos lesz

Már az ablakunk is okos lesz 

Az okostelefonok, okostévék, okoskarórák, okosautók és okosmérők után itt vannak az okosablakok. Mobiltelefonról vezérelhetők és tetszés szerint állítható a dőlési szögük és a rajtuk lévő fényvisszaverő réteg, hogy minél kevesebb forróságot okozzon az üvegre verődő napsugár. Ez mind szép, de még az okosmérők elterjedése is várat magára. Miért?
Volt, akinek tavaly is sikerült

Volt, akinek tavaly is sikerült 

Az építőipar immár négy éve tartó, folyamatosan mélyülő válsága ellenére a VELUX Magyarország 2011-ben minimális termeléscsökkenés mellett megismételte előző évi eredményét: a nettó árbevétele meghaladta a 31,5 milliárd forintot, termelékenységnövelő beruházásai közelítettek az 1,3 milliárd forinthoz, 2012-ben pedig újabb beruházásokra további 5 milliárd forintot fordít a vállalat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo