Újra útnak indul a Titanic jövőre

Várhatóan 2018-ban bocsátják vízre a Titanic II.-t. Az ígéretek szerint elég mentőcsónak lesz rajta és közelébe sem megy a régi tragédia helyszínének. Már most éveket kell várnia annak, aki utazna rajta.

A világ leghíresebb, tragikus sorsú hajójának megépítése Clive Palmer ausztrál milliárdosnak, a Blue Star Line hajózási társaság vezetőjének a projektje.A hajó első útja a kínai Jiangsu városából Dubaiba vezet majd, s hogy mindenki megnyugodjon, nemcsak hihetetlen luxus, hanem elegendő mentőcsónak is lesz rajta.

A Titanic II. külsőre és berendezésre a Titanic pontos mása lesz, kiegészítve a legújabb tudással: a modern evakuációs technológiák mellett műholdas ellenőrzés, digitális navigáció és radarrendszerek – vagyis minden, amit a 21. század hozzátehet az antik külsőhöz – segítik a hajó biztonságos útját. A hajó 270 méter hosszú és 53 méter magas lesz, 9 emeletén 2400 utast tud majd fogadni 840 kabinjában. Lesz a fedélzetén uszoda, törökfürdő és fitneszterem. 900 fős személyzet áll az utasok rendelkezésére, akik első-, másod-, illetve harmadosztályú jegyek közül választhatnak. Az utasok a 1900-as évek elejének divatját idéző ruhákat is kapnak, hogy nagyobb élményben lehessen részük.

Az építési költség becslések szerint eléri a félmilliárd dollárt, de úgy látszik, a potenciális utasok nem babonások. Már most annyi a foglalás, hogy évekre előre betelt az utaslista.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo