Újra útnak indul a Titanic jövőre

Várhatóan 2018-ban bocsátják vízre a Titanic II.-t. Az ígéretek szerint elég mentőcsónak lesz rajta és közelébe sem megy a régi tragédia helyszínének. Már most éveket kell várnia annak, aki utazna rajta.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ leghíresebb, tragikus sorsú hajójának megépítése Clive Palmer ausztrál milliárdosnak, a Blue Star Line hajózási társaság vezetőjének a projektje.A hajó első útja a kínai Jiangsu városából Dubaiba vezet majd, s hogy mindenki megnyugodjon, nemcsak hihetetlen luxus, hanem elegendő mentőcsónak is lesz rajta.

A Titanic II. külsőre és berendezésre a Titanic pontos mása lesz, kiegészítve a legújabb tudással: a modern evakuációs technológiák mellett műholdas ellenőrzés, digitális navigáció és radarrendszerek – vagyis minden, amit a 21. század hozzátehet az antik külsőhöz – segítik a hajó biztonságos útját. A hajó 270 méter hosszú és 53 méter magas lesz, 9 emeletén 2400 utast tud majd fogadni 840 kabinjában. Lesz a fedélzetén uszoda, törökfürdő és fitneszterem. 900 fős személyzet áll az utasok rendelkezésére, akik első-, másod-, illetve harmadosztályú jegyek közül választhatnak. Az utasok a 1900-as évek elejének divatját idéző ruhákat is kapnak, hogy nagyobb élményben lehessen részük.

Az építési költség becslések szerint eléri a félmilliárd dollárt, de úgy látszik, a potenciális utasok nem babonások. Már most annyi a foglalás, hogy évekre előre betelt az utaslista.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo