Szemünk elé táruló jövő

A HOYA, mely a szemüveglencse gyártás globális piacának kulcsszereplője a 3D technológia nyújtotta fejlesztési lehetőségeket kihasználva, idén nyártól több európai országban, beleértve Magyarországot is, elérhetővé teszi üzleti partnerei és azok vásárlói számára a YUNIKU márkanévre keresztelt integrált rendszerét. A nemzetközi szabadalommal védett innováció lehetővé teszi az egyénre szabott szemüvegkeretek gyártását, a háromdimenziós arcszkennelés és 3D nyomtatási technológia együttes alkalmazásával. Szakértők szerint ez az újítás akár iparági forradalmat is hozhat a globális szemüvegkeretek gyártói piacán.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A modern ember több mint ezer éve törekszik megtalálni a felmerülő látáshibák tökéletes korrekcióját. Tény, hogy a szemüvegkeretek és szemüveglencsék piaca – köszönhetően Földünk növekvő népességszámának, az egyre magasabb átlagéletkornak, valamint az urbanizációnak – dinamikusan nő. Nemzetközi statisztikák szerint ma már minden második ember látáskorrekcióra szorul, és a prognózisok további növekedést mutatnak. Vannak olyan térségek, országcsoportok, elsősorban a távol-keleti régióban, ahol a lakosságnak már közel 80%-a látáskorrekcióra szorul.

A hagyományos lencsék és keretek csak egy bizonyos fokig személyre szabhatóak. A keret és annak illeszkedése adott, és a lencseparamétereknek ehhez kell igazodniuk, úgy, hogy a lehető legjobb – azonban nem minden esetben ideális – látásélményt nyújtsák. Ezzel szemben a Yuniku egy forradalmi, látás-centrikus megközelítést alkalmaz. A 3D-s tervezés és nyomtatás lehetővé teszi, hogy a vásárló vizuális, kényelmi és esztétikai igényeinek megfelelően, tökéletesen személyre szabható szemüveg készülhessen.

Kép:HOYA

Egyedi, személyre szabott szemüvegek, kompromisszumok nélkül

A HOYA, a világ vezető japán szemüveglencse gyártója és a Materialise vezető 3D nyomtató szoftverekkel és szol­gáltatásokkal foglalkozó vállalata együttműködve alkotta meg a YUNIKU-t. A háromdimenziós arcszkennelés és 3D nyomtatási megoldás ötvözésével új korszakot nyit e mára rendkívül technológia-intenzívvé vált szegmensben.

A HOYA, látva az innováció iránti jelentős igényt, idén nyáron európai premiersorozat keretében bevezeti a YUNIKU-t, vagyis az arcszkenneléssel és 3D nyomtatással készülő szemüvegkeret és –lencse termékcsaládját. Az innovatív megoldásnak köszönhetően minden egyes emberi arc geometriájához, formájához tökéletesen igazodó egyedi szemüvegkeret készíthető, amelybe a precíziós pontosságáról és prémium minőségéről ismert HOYA lencsék tökéletesen illeszthetők.

Kép:HOYA

„A Yuniku forradalmasítja a szemüvegkészítés teljes folyamatát, divatot teremt, egyúttal jelentős kihatással lehet a teljes szemüvegkeret gyártói piacra is, hiszen a mai fogyasztói trendeket látva az is elképzelhető, hogy 5-10 év múlva a tömeggyártott keretek háttérbe szorulnak. A jövőben a perszonalizációé a jövő és a Yuniku pontosan ezt testesíti meg, de nem csak a keretben, hanem a lencsében is. A szemüveget viselők egyre nagyobb számban vágynak majd egyedi megjelenésre, tökéletes illeszkedésre, tökéletes látásra és prémium minőségre. A HOYA üzleti partnerei és azok vásárlói elé tárja a jövőt, ami már Magyarországon is elérhető lesz idén nyártól.” – hangsúlyozza Bácskai László, a Hoya Magyarország cégvezetője.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo