Mobilapp az illegális letöltés ellen

Az ingyenes mobiltelefonos alkalmazást az Egyesült Királyságban indították útjára. A játék szerint egy zenekiadó vezetőjének bőrébe kell bújnunk, és így tapasztalhatjuk meg, milyen hatással vannak a jogsértések az üzletre.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Kép: SXC

A játék a Music Inc. nevet viseli, és az Egyesült Királyság Szellemitulajdon-védelmi Hivatala, az UK Music és az Aardman Music jóvoltából készült, írja a securingindustry.com. A cél az, hogy a fiatal zenehallgatóknak bemutassa az ipar működését, és tájékoztassa őket a digitális piac, valamint a szellemi tulajdon megsértése miatt felmerülő kihívásokról – írja a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület hírlevele.

„Ez az első alkalom, hogy egy kormány és a zeneipar képviselői együttműködnek egy játék létrehozásában, amely segít megmutatni a fiataloknak az iparág működését és azt, hogy hogyan keresnek pénzt az alkotók a műveikkel” – nyilatkozta a hivatal. A játékosok egy startup kiadó producereiként kezdenek, művészek útját egyengetik, felveszik a dalaikat, aztán pedig marketingeszközökkel és brandinggel támogatják őket. Végül egy egész cégbirodalmat építhetnek ki a felvételek eladásából.

Két héttel a megjelenés után már 7 millió dalt „vettek fel”, és 76 ezer virtuális művész kötötte meg a szerződését, számolt be a Hivatal. „Elképesztő, 76 százalékos azoknak a játékosoknak az aránya, akik pozitív döntéseket hoznak a jogsértő viselkedéssel kapcsolatos kérdésekben, az átlag felhasználó pedig 19 percet tölt a játékkal.”

Komoly hasznot hoz a játék!
A játék elkötelezetté teszi a játékost. De hogyan lehetne ennek a hihetetlen energiának egy részét saját vállalkozásunk hasznára fordítani? A Piac & Profit szakértője bemutatja az egyre elterjedtebb gamification módszert, melynek segítségével az üzleti élet számos területén lehet látványos eredményeket produkálni a játék segítségével.

Véleményvezér

Burgonya kilója 30 forintért

Burgonya kilója 30 forintért 

A politikusok kedvence lesz a krumpli, rég lehetett ilyen olcsón osztogatni.
Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo