Mobilapp az illegális letöltés ellen

Az ingyenes mobiltelefonos alkalmazást az Egyesült Királyságban indították útjára. A játék szerint egy zenekiadó vezetőjének bőrébe kell bújnunk, és így tapasztalhatjuk meg, milyen hatással vannak a jogsértések az üzletre.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: SXC

A játék a Music Inc. nevet viseli, és az Egyesült Királyság Szellemitulajdon-védelmi Hivatala, az UK Music és az Aardman Music jóvoltából készült, írja a securingindustry.com. A cél az, hogy a fiatal zenehallgatóknak bemutassa az ipar működését, és tájékoztassa őket a digitális piac, valamint a szellemi tulajdon megsértése miatt felmerülő kihívásokról – írja a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület hírlevele.

„Ez az első alkalom, hogy egy kormány és a zeneipar képviselői együttműködnek egy játék létrehozásában, amely segít megmutatni a fiataloknak az iparág működését és azt, hogy hogyan keresnek pénzt az alkotók a műveikkel” – nyilatkozta a hivatal. A játékosok egy startup kiadó producereiként kezdenek, művészek útját egyengetik, felveszik a dalaikat, aztán pedig marketingeszközökkel és brandinggel támogatják őket. Végül egy egész cégbirodalmat építhetnek ki a felvételek eladásából.

Két héttel a megjelenés után már 7 millió dalt „vettek fel”, és 76 ezer virtuális művész kötötte meg a szerződését, számolt be a Hivatal. „Elképesztő, 76 százalékos azoknak a játékosoknak az aránya, akik pozitív döntéseket hoznak a jogsértő viselkedéssel kapcsolatos kérdésekben, az átlag felhasználó pedig 19 percet tölt a játékkal.”

Komoly hasznot hoz a játék!
A játék elkötelezetté teszi a játékost. De hogyan lehetne ennek a hihetetlen energiának egy részét saját vállalkozásunk hasznára fordítani? A Piac & Profit szakértője bemutatja az egyre elterjedtebb gamification módszert, melynek segítségével az üzleti élet számos területén lehet látványos eredményeket produkálni a játék segítségével.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo