Műsorra kerülnek a fontos ügyek
„Az áruházainkban rengeteg ember fordul meg, ez pedig jó lehetőséget ad arra, hogy aktuális, sokakat érintő ügyekről is el tudjunk juttatni információkat a vásárlóknak. A verbális abúzus, a neurodiverzitás és a pánikbetegség mind ilyen téma, ráadásul rendkívül sok a félreértés körülöttük. Az Euronics Focus Programjának keretében ezért az üzletekben található tévék képernyője ezentúl új funkciót kap: figyelemfelhívó, edukatív, tartalommal megtöltött demofilmek kerülnek képernyőre a megszokott, a televíziók képességeit bemutató tartalmak helyett. Ezekben pedig a program első három ügyéről tudhatnak meg többet az emberek” – tette hozzá Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere.
A kampányban az Euronics partnere a televíziókat is gyártó TCL, illetve olyan szakmai szervezetekkel dolgoznak együtt, amelyek az edukáció mellett valódi segítséget tudnak nyújtani az érintetteknek. A program szakmai hitelességét így a Mélylevegő Projekt, a Pszichodiák Alapítvány, a Nyugizóna/ Nyugisuli, a Pánikcentrum, a Bárányfelhő (Apparently), a KIKAPCS. Alapítvány., a Kék Erdő Alapítvány, a MARS, az SNI Suli, a Kisvilág, az ASDI Vár, az Egyenlítő Alapítvány, a Patent, illetve az S.O.S. Krízis Alapítvány biztosítja.