Harmadik születésnapját ünnepli az EUvonal - EU tájékoztató szolgálat. Telefonon mintegy 223 ezer választ adott az érdeklődőknek, és honlapját több mint hárommillióan látogatták meg. Az EUvonal megújult honlappal, új, interaktív szolgáltatásokkal vesz részt az Európa jövőjéről szóló vitában. Az EUvonal alapvető célja, hogy az Európai Unióval kapcsolatban felmerülő minden kérdésre választ adjon. A tájékoztató szolgálat gyakorlati információkat nyújt a mindennapi életünket közvetlenül befolyásoló változásokról. Az úgynevezett reflexiós időszakban az EUvonal aktívan részt vesz az Európa jövőjéről szóló vitában és a lakosság véleményének megjelenítésében. Ezért a honlapon nagy hangsúlyt kaptak az interaktív elemek, amelyek mindenki számára lehetővé teszik a vitában való részvételt. Az EUvonal honlapján található fórumok és új szolgáltatások a Miniszterelnöki Hivatal által indított Beszélgessünk Európáról című programsorozat részét képezik.
Az EUvonalhoz beérkezett kérdések témakörei és súlypontjai folyamatosan változnak. Míg a csatlakozás előtt kérdések inkább általános jellegűek voltak, az uniós tagságunk óta eltelt időszakban egyre gyakoribbak a speciális élethelyzetekre, egyedi esetekre kérdező érdeklődők, akik sokszor bonyolult ügyek megoldását várják az EUvonaltól. Az elmúlt másfél évben megszaporodtak a jogszabályok értelmezésével kapcsolatos kérdések is. Az érdeklődők leggyakrabban a munkavállalás, a szolgáltatásnyújtás, a termékbeszerzés, termékértékesítés szabályai, az autóbehozatal, a tanulás, a diplomák elismerése, az egészségügy, a szociális juttatások, valamint az utazás témájában keresik az EUvonalat.