Ez érdekelte leginkább a magyarokat az idei évben

Az év sporteseményei, a FINA és az Andorra – Magyarország futballmérkőzés mellett a Black Friday, az Eurovíziós Dalfesztivál és a Fidget spinner szerepeltek a Google magyarországi keresési toplistájának élén, de az óraátállítás és a csirkemell recept is előkelő helyen végeztek. Az idén tizenhetedik alkalommal publikált lista az év legnépszerűbb kereséseit sorakoztatja fel, több mint 70 ország többszáz toplistáját ismertetve, többféle tematika szerint, úgy, mint kultúra, sport, mozifilmek, tévéműsorok és a legkeresettebb receptek.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak a keresőjébe világszerte leggyakrabban beírt szavak, melyeket az idei évben is tematikus listán tett közzé a magyarokat legjobban foglalkoztató sport és kulturális eseményekről, továbbá a legnagyobb keresési számot elérő receptekről, mozifilmekről és tévéműsorokról. A keresőmotor kifejlesztője saját módszertan alapján szűri ki a felkapott kereséseket, összehasonlítva a tavalyi évvel így megjelenítve azt, ami a kor emberét kiemelten és huzamosabb ideig érdekelte. A keresési toplisták elkészítéséhez anonim, statisztikailag összesített keresési információkat használ.

A magyarországi abszolút lista élén a Black Friday szerepel, mely még a FINA világbajnokságnál és az Eurovíziós Dalfesztiválnál is jobban érdekelte a hazai internetezőket. A listán szerepel még az óraátállítás, és a Fidget spinner is illetve az iPhone8. Tévéműsorok körében az X-Faktor jár az élen, receptek között pedig csirkemell és a frankfurti leves elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben. Mozifilmek között pedig az Az című film, a Pappa Pia és a Kincsem vezetik a sort.

Az abszolút toplista: 2017-ben felkapott keresések Magyarországon

1 Black Friday
2 Eurovision
3 FINA
4 Szmogriadó
5 Fidget spinner
6 X-Faktor
7 Óraátállítás
8 iPhone 8
9 Stats Royale
10 Chester Bennington
Esemény, kultúra, sport
  Az év eseményei Sportesemények Legnépszerűbb fesztiválok
1 Eurovision FINA VOLT Fesztivál
2 FINA Andorra – Magyarország Campus Fesztivál
3 Oscar Kézilabda vb EFOTT
4 Linkin Park Wimbledon Sziget
5 VOLT Fesztivál Tour de France Művészetek Völgye
6 Andorra - Magyarország Magyar – Portugál
7 Kézilabda vb Konföderációs Kupa
8 Titanic kiállítás Magyarország – Costa Rica
9 Wimbledon Roland Gaross
10 Campus Fesztivál Forma 1
 Népszerű szórakoztató műsorok 
  Népszerű szórakoztató műsorok TOP magyarországi tévéműsorok (és csatornáik)
1 X-Faktor X-Faktor (RTL Klub)
 2 Exek az édenben Exek az édenben (Viasat3)
3 Survivor Survivor (RTL Klub)
4 Feleségek luxuskivitelben Feleségek luxuskivitelben (Viasat3)
5 Stranger Things Ázsia Expressz (TV2)
6 Ázsia Expressz Házasság első látásra (RTL Klub)
7 Házasság első látásra Sztárban sztár (TV2)
8 A mi kis falunk Anikó show (RTL Klub)
9 Holnap tali Vigyázat gyerekkel vagyok (TV2)
10 Fatmagül Séfek séfe (TV2)
 Mozifilmek 
  Mozifilmek TOP magyar mozifilmek
1 Az Pappa pia
2 Pappa Pia Mindenki teljes film
3 Thor Ragnarok Kincsem
4 Mindenki Budapest noir
5 Kincsem Testről és lélekről
6 Rossz anyák karácsonya
7 Minden minden
8 Halálosabb iramban 8
9 A sötét ötven árnyalata
10 Dunkirk
Receptek 
1 Csirkemell recept
2 Frankfurti leves recept
3 Slime recept
4 Töltött káposzta recept
5 Rizskoch recept
6 Császármorzsa recept
7 Brassói aprópecsenye recept
8 Mézes krémes recept
9 Marhapörkölt recept
10 Mirinda szelet recept
Nálunk a legnépszerűbb a Facebook
Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo