A Murphy-Goode kaliforniai borászat egy olyan munkatársat keres, aki kedvet érez ahhoz, hogy megismerje a minőségi borok elkészítésének a módját és az élményiről közösségi oldalakon és video megosztókon számoljon be. A borászat vállalja, hogy termékeik internetes népszerűsítésért hat hónapon keresztül havi tízezer dollárt fizet, szállást biztosít és állja az utazási költségeket.
Az álláshirdetésre az AReallyGoodJob.com oldalon lehet jelentkezni egy hatvan másodpercnél rövidebb bemutatkozó videó feltöltésével. A borászat nem feltétlenül borszakértőket keres, elsősorban olyan fiatalok jelentkezését várják, akik értenek a blog íráshoz vagy az internetes videók elkészítéséhez, és jól ismerik a közösségi oldalak működését. A jelentkezők videóit az álláshirdetést közzétevő honlapon lehet majd megnézni, a borászat munkatársai pedig június végén kiválasztanak tíz jelentkezőt a videók beküldői közül, akik Kaliforniába utazhatnak egy állásinterjúra, ahol eldől, hogy ki kapja meg az álommunkát.
A borászat feltehetően azért keres az interneten kiemelt fizetésű borkóstoló munkatársat, hogy felhívja az emberek figyelmét a termékeire és Kalifornia Sonoma vidékének szépségeire. Korábban az ausztrál turisztikai hivatal hirdetett meg egy gondnoki állást egy szigeten a Nagy Korallzátony közelében, havi 11 ezer dolláros fizetéssel. Az tengerparti álommunkára 23 ezren jelentkeztek a világ különböző országaiból, a kezdeményezésről szóló híradások pedig felkeltették az emberek érdeklődését az Ausztrália partjainak található világörökségi védelem alatt álló terület iránt.