"A válság ellenére, többet telefonálnak, tévéznek és interneteznek a britek, mint korábban. Ugyanakkor egyre jobban odafigyelnek arra, hogy milyen szerződéseket ajánlanak a különböző szolgáltatók"- nyilatkozta a Reuters-nek Peter Phillips az Ofcom munkatársa.
A jelentésből kiderül, hogy a brit ügyfelek 46 százaléka legalább kétféle dologra fizet elő egy szolgáltatójánál, és jelentős részük a válság ellenére is hajlandó megfizetni az olyan szolgáltatások árát, mint a HD minőségű tévéadás, vagy a mobilnet. 2009 első negyedévében közel 18 millió HD-ready tv készülékkel rendelkeztek az angol háztartások, melyek közül kétmillió fizetett elő a legjobb képminőségű tévéadásokra. A vizsgált időszakban a háztartások az előző évinél tizenkét százalékkal több, összesen több mint a hetven százaléka széles sávú internet kapcsolatot használt, tíz százalékának pedig mobilnet előfizetése volt. A mobilnet előfizetéssel rendelkezők háromnegyede, kábeles internet kapcsolattal is rendelkezett, ami arra utal, hogy a két szolgáltatás kiegészítheti egymást.