Várják a csatlakozókat a Budapest Winter Invitation kampányhoz

Idén hetedig alkalommal indul el a Budapest Winter Invitation kampány, mely tavaly + 79 ezer vendégéjszakát hozott a szolgáltatóknak a Magyar Turizmus Zrt. adatai szerint. Az MT Zrt. a 2012 szeptemberében induló 1 millió Euró médiaköltségvetésű, 2013. április 7-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

 


Kép:PP archív

A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Széchenyi, Gellért, Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely addicionális szolgáltatás a tavalyi évben nagy népszerűségnek örvendett, és a 2011/2012. évi kampány sikerének kulcseleme volt. Idén újdonságként bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is, így eggyel több ingyenes lehetőség közül választhatnak a vendégek.

Idén új stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, kiegészítve az alaptermékünket újabb vonzerőkkel. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt c. október végén nyíló kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, csak úgy, mint a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amelynek április 7-i zárónapjához igazítottuk a kampány időtartamát is. Ezen rendezvények nemzetközi promócióját kapcsoljuk össze a téli városlátogató csomaggal, így erősítve a kommunikációs lehetőségeket.

Eddig sikeres
A BWI kampány – melynek célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt – sikere töretlen. A promóció ideje alatt, a BWI akcióban részt vevő szállodákban regisztrált vendégforgalmi adatok bővülése mellett ezt bizonyítja, hogy évről évre nő a „visszatérő” partnerek száma. A 2011/2012-es marketingakció 54 szálloda, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, a Legenda Kft., továbbá a Wizz Air légitársasaság és a Sixt autókölcsönző széleskörű szakmai együttműködésében valósult meg. A hatodik BWI promócióhoz a világ egyik dinamikusan növekvő nemzetközi szállásfoglalási weboldala, az agoda.com is csatlakozott. Az akcióban részt vett szállodák és egyéb szolgáltatók körében végzett felmérés szerint a legtöbb partner szerint jó ötlet a BWI, és többségük máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban.

A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Szerbia és Románia.

A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt., BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt.,. az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, és egyéb turisztikai szolgáltatók.

A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (http://www.budapestwinter.com/).

A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (2=3 éj és 3=4 éj) biztosítása mellett az alábbi nettó részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak

Szállodák ( Ft/egység):

Hotel kategóriák

5 csillagos

4 csillagos

3 csillagos

2 és 1 csillagos

200 szoba felett

1.250.000

750.000

250.000

125.000

100 szoba felett

1.250.000

500.000

250.000

125.000

100 szoba alatt

850.000

250.000

125.000

70.000

Csoportok/Szállodaláncok: 5.000.000 Ft/csoport vagy szállodalánc

A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a nemzetközi kommunikációs csatornákon történő megjelenéseket, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a http://www.budapestwinter.com/ oldalon. Emellett tartalmazza a termékfejlesztési támogatást (részvételi díj 50 %-a, a BGYH Zrt-vel kötött megállapodás szerint) melynek köszönhetően a kampány keretében érkező vendégeik részére ingyenes belépést tudnak biztosítani Budapest történelmi fürdőibe.

Az akció promóciója szeptember második felében indul.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo