Várják a csatlakozókat a Budapest Winter Invitation kampányhoz

Idén hetedig alkalommal indul el a Budapest Winter Invitation kampány, mely tavaly + 79 ezer vendégéjszakát hozott a szolgáltatóknak a Magyar Turizmus Zrt. adatai szerint. Az MT Zrt. a 2012 szeptemberében induló 1 millió Euró médiaköltségvetésű, 2013. április 7-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

 


Kép:PP archív

A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Széchenyi, Gellért, Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely addicionális szolgáltatás a tavalyi évben nagy népszerűségnek örvendett, és a 2011/2012. évi kampány sikerének kulcseleme volt. Idén újdonságként bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is, így eggyel több ingyenes lehetőség közül választhatnak a vendégek.

Idén új stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, kiegészítve az alaptermékünket újabb vonzerőkkel. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt c. október végén nyíló kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, csak úgy, mint a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amelynek április 7-i zárónapjához igazítottuk a kampány időtartamát is. Ezen rendezvények nemzetközi promócióját kapcsoljuk össze a téli városlátogató csomaggal, így erősítve a kommunikációs lehetőségeket.

Eddig sikeres
A BWI kampány – melynek célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt – sikere töretlen. A promóció ideje alatt, a BWI akcióban részt vevő szállodákban regisztrált vendégforgalmi adatok bővülése mellett ezt bizonyítja, hogy évről évre nő a „visszatérő” partnerek száma. A 2011/2012-es marketingakció 54 szálloda, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ), a Budapest Airport Zrt., a BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, a Legenda Kft., továbbá a Wizz Air légitársasaság és a Sixt autókölcsönző széleskörű szakmai együttműködésében valósult meg. A hatodik BWI promócióhoz a világ egyik dinamikusan növekvő nemzetközi szállásfoglalási weboldala, az agoda.com is csatlakozott. Az akcióban részt vett szállodák és egyéb szolgáltatók körében végzett felmérés szerint a legtöbb partner szerint jó ötlet a BWI, és többségük máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban.

A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Szerbia és Románia.

A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt., BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt.,. az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, és egyéb turisztikai szolgáltatók.

A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (http://www.budapestwinter.com/).

A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (2=3 éj és 3=4 éj) biztosítása mellett az alábbi nettó részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak

Szállodák ( Ft/egység):

Hotel kategóriák

5 csillagos

4 csillagos

3 csillagos

2 és 1 csillagos

200 szoba felett

1.250.000

750.000

250.000

125.000

100 szoba felett

1.250.000

500.000

250.000

125.000

100 szoba alatt

850.000

250.000

125.000

70.000

Csoportok/Szállodaláncok: 5.000.000 Ft/csoport vagy szállodalánc

A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a nemzetközi kommunikációs csatornákon történő megjelenéseket, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a http://www.budapestwinter.com/ oldalon. Emellett tartalmazza a termékfejlesztési támogatást (részvételi díj 50 %-a, a BGYH Zrt-vel kötött megállapodás szerint) melynek köszönhetően a kampány keretében érkező vendégeik részére ingyenes belépést tudnak biztosítani Budapest történelmi fürdőibe.

Az akció promóciója szeptember második felében indul.

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo