A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Széchenyi, Gellért, Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely addicionális szolgáltatás a tavalyi évben nagy népszerűségnek örvendett, és a 2011/2012. évi kampány sikerének kulcseleme volt. Idén újdonságként bekapcsolódik a programba a Lukács Fürdő is, így eggyel több ingyenes lehetőség közül választhatnak a vendégek.
Idén új stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál is, kiegészítve az alaptermékünket újabb vonzerőkkel. A Szépművészeti Múzeum Cézanne és a múlt c. október végén nyíló kiállítása nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő, csak úgy, mint a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amelynek április 7-i zárónapjához igazítottuk a kampány időtartamát is. Ezen rendezvények nemzetközi promócióját kapcsoljuk össze a téli városlátogató csomaggal, így erősítve a kommunikációs lehetőségeket.
A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Szlovákia, Szerbia és Románia.
A marketingakció kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt., BTDM Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt.,. az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, és egyéb turisztikai szolgáltatók.
A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (http://www.budapestwinter.com/).
A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (2=3 éj és 3=4 éj) biztosítása mellett az alábbi nettó részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak
Szállodák ( Ft/egység):
Hotel kategóriák | 5 csillagos | 4 csillagos | 3 csillagos | 2 és 1 csillagos |
200 szoba felett | 1.250.000 | 750.000 | 250.000 | 125.000 |
100 szoba felett | 1.250.000 | 500.000 | 250.000 | 125.000 |
100 szoba alatt | 850.000 | 250.000 | 125.000 | 70.000 |
Csoportok/Szállodaláncok: 5.000.000 Ft/csoport vagy szállodalánc |
A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a nemzetközi kommunikációs csatornákon történő megjelenéseket, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a http://www.budapestwinter.com/ oldalon. Emellett tartalmazza a termékfejlesztési támogatást (részvételi díj 50 %-a, a BGYH Zrt-vel kötött megállapodás szerint) melynek köszönhetően a kampány keretében érkező vendégeik részére ingyenes belépést tudnak biztosítani Budapest történelmi fürdőibe.
Az akció promóciója szeptember második felében indul.