A siker kulcsa persze itt is az, mennyire sikerül kitűnni a tömegből, mennyire tud az adott esemény saját egyedi élményt kínálni a résztvevőknek. A vállalatok az elmúlt néhány évben erre nemcsak kevesebbet költenek, hanem itt is megjelent a körbetartozás. A teljes szegmenst lefedő statisztika nincs, de szakértők szerint nem a rendezvények száma, sokkal inkább az egy eseményre jutó költségek nagysága esett vissza. Ez utóbbi viszont drasztikusan. Az ágazat ráadásul továbbra is azzal küzd, hogy még mindig hiányzik a nagy létszámot befogadni képes igazi modern konferencia központ Magyarországon - olvasható a TTG Hungary hírlevelében.
Emiatt jelentős nemzetközi konferenciából még mindig kevés van. A több ezer fős rendezvények helyett az orvos társaságok és a gyógyszeripar néhány százfős konferenciái azonban még így is komoly megrendelést adnak, és idén számos MLM rendezvényt is tartottak. A vállalati megrendelések jelenleg elsősorban csapatépítésre és az ügyfeleknek szóló (marketing) promóciós rendezvényre szólnak, érdekesség azonban, hogy az oktatást célzó rendezvények szinte teljesen eltűntek. Ugyanígy a klasszikus értelemben vett kiállítások száma, és különösen azok mérete drasztikusan csökkent.
Ez utóbbi tekintetében csupán egy nagyon speciális réteget megszólító tematika lehet sikeres, nem véletlen, hogy például old timer kiállításból évente jó néhány megrendezésre kerül. Problémát jelent, hogy rendre az utolsó pillanatban történnek a tenderkiírások, sokszor nem éppen reális ajánlattételi határidőkkel. Ez azt jelenti, hogy a végső megrendelések is csúsznak, emiatt pedig szürkül az ötletesség, és a csak biztosra menő, máshol már bevált megoldások jöhetnek szóba.