Európai fővárosok összehasonlításában Budapest és Helsinki kapta a legjobb értékelést. A harmadik helyezett szlovéniai Ljubljanát kicsivel előzi meg a magyar és a finn főváros a szállodai személyzet barátságos és kompetens viselkedése szempontjából. Bécs 8,20 ponttal az európai Top-20-as lista középmezőnyében foglal helyet. Madrid (7,82) és Róma (7,80) a legjobb 20-as listáról épp csak lemaradt. A felzárkózás lehetősége megvan a 7,62 pontot elérő Moszkvában és a 7,36 pontos Londonban is. A Temze-parti többmilliós főváros értékelése – legalábbis a szállodaipar tekintetében – némileg megkérdőjelezi a britek közmondásos udvariasságát - írja a Turizmus Panoráma Bulletin.
A szolgáltatási színvonal a finn szállodákban a legjobb. Az európai országok összehasonlításában az első helyet 8,36–8,36 ponttal Finnország és Németország szerezte meg. Ebben a két országban a szállodavendégek különösen elégedettek voltak a szállodai személyzet barátságos és kompetens viselkedésével. Az alpesi Ausztriában is igazoltan nagyon jó a szolgáltatási minőség. A 4. helyen Magyarország következik 8,31 ponttal. Hollandia 7,82 ponttal zárja az európai Top 20-as listát. A felzárkózás lehetősége megvan Oroszországban (7,69), Dániában (7,68) és az Egyesült Királyságban (7,56) is.
A vendégek a szállodából való távozásuk után pontrendszer (0-tól 10-ig) segítségével értékelik a webhelyen keresztül foglalt szállodákat. Az olyan kritériumok, mint a szoba minősége és az ár-érték arány mellett értékelhető még többek között a személyzet barátságos viselkedése és hozzáértése is