Zöldőrség: "Szólj rá apádra, ha nem vigyáz a világra!”

Elindult a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) és a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KvVM) közös, Európai Uniós támogatással megvalósuló környezet- és energiatudatosságra nevelő komplex programja. A kampány szlogenje is ékesen jelzi, hogy a környezettudatosság is része a generációs szakadéknak, s a szaktárcák számítanak a fogékonyabb fiatalok részvételére, hogy nyomást gyakoroljanak szüleikre.

A környezetvédelmi program fő témája a közlekedés (kerékpáros, környezetbarát és közösségi közlekedés előnyben részesítése), az energiatakarékosság (civilizált energiafogyasztási szokások kialakítása) és a környezetvédelem (természetvédelem, természeti kincseink, erőforrásaink megóvása). A Környezet és Energia Operatív Program támogatásából olyan országos szemléletformáló kampányra kerül sor, amely a jövő generációján keresztül a lakosság környezettudatosságának, környezetkultúrájának és környezetetikájának fejlesztésére fókuszál az élhető Föld megmentésért.

A "Szólj rá apádra!" szlogent viselő, május közepéig tartó akció három fő elemre épül: egy 7 helyszínes roadshow-ra az ország 7 régiójában, egy médiakampányra, és egy külön e célra fejlesztett internetes weboldalra. Az EU-s forrásból finanszírozott akció gyermekeknek, fiataloknak, s rajtuk keresztül szüleiknek, családjuknak szól.

A hajdúszoboszlói nyitóeseményre meghívott iskolások és helyi lakosok a szakadó eső ellenére kitartottak, és lelkesen vették birtokukba a színpadon található játékokat. A médiakampány egyik figyelemre méltó eleme egy kisfilm, amelynek középpontjában a "Zöldőrség", a háromtagú gyermek kommandó áll.

A játékos roadshow állomásai
  • Győr (április 19.)
  • Székesfehérvár (április 20.)
  • Pécs (április 26.)
  • Budapest (április 27.)

Véleményvezér

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt 

A választásnak hatalmas tétje volt, kié lesz a többség a wisconsini legfelsőbb bíróság testületében.
Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo