Most végre a Magyar Villamos Művek (MVM) tájékoztató kampányt ígér a lakosság számára, miután az ügyfelek hetek óta őrjöngenek a közösségi felületeken, hogy nem elérhető a kérdéskampány miatt az ügyfélszolgálatuk és ha valaki bejut, akkor az ügyintézők sem tudnak sokat.
Nagy öröm ugyan a tervezett online tájékoztató kampány, de azért nem ártana például olyan személyt is produkálni a média számára, aki a lakosság konkrét kérdéseire a nyilvánosság előtt válaszol. Nem egy nagy kommunikációs újdonság, a rendszerváltás óta szinte kötelező tájékoztatási forma, hiszen még most sem rendelkezik mindenki számítógéppel és internettel. Érdekes módon, nyugdíj és egészségügyi témákban mindmáig vannak ilyen műsorok.
Az külön idiotizmus, hogy az MVM közleményében jelzi, mindenért a nyugati szankciók a hibásak. Nyilván a nyugati szankciók tették lehetetlenné azt is, hogy a magyar kormány döntésének konkrét végrehajtásáról valamiféle épkézláb tájékoztatást kapjon a lakosság. Továbbra is tehát szeretnénk kapni egy kijelölt MVM-es nyilatkozót, akitől a nyilvánosság előtt kérdezhetnek a lakosok.
Tisztelettel jelezzük erre azért lenne szükség, mert a tervezett központi kampányokkal az a baj, hogy nem tudnak válaszolni a rendhagyó esetekre, helyzetekre. Tehát ezekből az MVM is tanulhatna és a lakosság is. Szóval hajrá MVM, mi nagyon drukkolunk, hogy a nyugati szankciók ne akadályozzák Önöknél az épkézláb gondolkodást.