Változtatnak a díjszabáson a Mol Limónál

Átalakítja díjszabását a Mol Limo, szerdától a leggyakoribbnak számító, 61 perc alatti használat után a megtett kilométerek alapján kell fizetni.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közösségi autózás általános árazási modelljében a bérlés időtartama a leginkább meghatározó, a felhasználók számára azonban a megtett út jelenti a szolgáltatás valódi értékét, erre az igényre reagált a vállalkozás - írták.

A 61 percet meghaladó bérlések esetén díjszabás változatlan: fix óra- vagy napidíjból, plusz kilométerdíjból áll, amelyhez bérlésindítási és esetleg zónadíj társul.

A Mol 2018 elején indította el autómegosztó szolgáltatását, 2018-ban 300, 2020-ban 470 járműből állt a flotta, a lefedettség pedig az induláskori 60 kilométerről 80-ra nőtt. A cég honlapján elérhető adatok szerint a flottát jelenleg 450 darab autó alkotja.

A Mol a szolgáltatása tavalyi eredményéről annyit közölt korábban, hogy az nem publikus, "jelentős árbevétel-növekedést sikerült elérni".

(MTI) 

Véleményvezér

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo