Változtatnak a díjszabáson a Mol Limónál

Átalakítja díjszabását a Mol Limo, szerdától a leggyakoribbnak számító, 61 perc alatti használat után a megtett kilométerek alapján kell fizetni.

A közösségi autózás általános árazási modelljében a bérlés időtartama a leginkább meghatározó, a felhasználók számára azonban a megtett út jelenti a szolgáltatás valódi értékét, erre az igényre reagált a vállalkozás - írták.

A 61 percet meghaladó bérlések esetén díjszabás változatlan: fix óra- vagy napidíjból, plusz kilométerdíjból áll, amelyhez bérlésindítási és esetleg zónadíj társul.

A Mol 2018 elején indította el autómegosztó szolgáltatását, 2018-ban 300, 2020-ban 470 járműből állt a flotta, a lefedettség pedig az induláskori 60 kilométerről 80-ra nőtt. A cég honlapján elérhető adatok szerint a flottát jelenleg 450 darab autó alkotja.

A Mol a szolgáltatása tavalyi eredményéről annyit közölt korábban, hogy az nem publikus, "jelentős árbevétel-növekedést sikerült elérni".

(MTI) 

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo