1. Online szakértő
A legtöbb fiatalnak még kevéssé van határozott elképzelése a jövőjét illetően, ennek ellenére olyan tudás van a birtokában, amely általánosságban is páratlan képességgel ruházza fel a Z-generáció tagjait. Az interneten és a közösségi médiában való szocializálódásnak köszönhetően ők pontosan tudják, hogyan fedezzék fel azokat a trendeket, amelyeket követni akarnak, illetve adott esetben hogyan befolyásoljak azokat. Innentől kezdve egy online vállalkozás beindítása csak egy karnyújtásnyira van tőlük!
2.Kreatív művész
Manapság egyre többet vásárolunk online, hiszen az internetes adás-vétel lehetősége új, kortalan piacot teremtett. Ma már nincs szükségünk tapasztalt eladókra, jórészt a vásárlói visszajelzések és a termék minősége alapján döntünk. Ha van kézügyességünk, érdemes megmutatnunk, mitől vagyunk mások, mint a többi. A hobbi könnyen alakulhat át vállalkozássá!
3. Digitális menedzser
Egy tech cég elindításával, valljuk be, nem nagyon lőhetünk mellé, a sok bevétel ígérete mellett viszont érdemes körültekintőnek lennünk, és a kezdetekben szakértő segítségét kérnünk. Ha megvan az ötlet, ne hagyjuk, hogy elvesszen! Küzdelmek nélkül még senki nem nyert csatát!