Üzleti út: legyen gyors, olcsó és egyszerű

Mindenki spórolna rajta legszívesebben, de kevesen adják ki a kezük közül. Az üzleti utazások szervezése sokszor hálátlan feladat egy cégen belül, hiszen a foglalások és igények koordinálása sok adminisztrációval és egyeztetéssel jár. Ennek ellenére a cégek fele dolgozik csak utazásszervező cégekkel, pedig sokan szeretnének minél gyorsabban és költséghatékonyabban foglalni utakat - derült ki a Weco-Travel online felméréséből.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Napjaink üzleti utazója szeretne kicsit kirándulni is, de nem szeretne a foglalásokkal járó feladatokkal bajlódni. Az utazók több mint 40 százaléka a különböző honlapok ajánlatait hasonlítja össze és mindig a legolcsóbbat választja ki, harmaduk viszont általában a bevált, megszokott oldalakról vásárol, a légitársaságok weboldalait már csak 15 százalékuk nézi át.

A dedikált tanácsadó iránti igény ma már holtversenyben van a jól használható online felületekkel, a válaszadók 33 százaléka szeretni, ha az utazásszervező cégénél külön munkatárs foglalkozik ügyeivel, 34 százalék viszont az átlátható, egyszerű foglalási oldalakat kedveli. „Minden utazásszervező törekszik arra, hogy olyan új online foglalási felületeket fejlesszen, amelyek egyszerűvé, transzparenssé teszik az üzleti utakat, de nem szabad elfelejteni, hogy probléma esetén milyen fontos a személyes kapcsolat és a kollégák tapasztalata – teszi hozzá Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezető igazgatója.

Olcsón, gyorsan és egyszerűen akarnak utazni - Kép: Fotolia

A kitöltők elsöprő többsége, 87 százaléka a rejtett költségektől retteg a hivatalos utak kapcsán, és közel fele szeretné, ha minden szolgáltatást vagy foglalást, legyen az repülőjegy-, szállás- vagy akár a bérautó foglalás, egy helyen tudna intézni. Utazásszervezőktől a megkérdezettek 77 százaléka azt várná el, hogy időt és pénzt takarítsanak meg cégük számára, több mint 50 százalékuk arra vágyik, hogy pár kattintással a számláik, utazással kapcsolatos kimutatásaik is bármikor elérhetőek legyenek. Harmaduknak a költségek elszámolása a legfontosabb, ezután jönnek csak az extra szolgáltatások. „Egy utaztató cég által rendelkezésre bocsátott online eszközök képesek arra, hogy mindezeket az elvárásokat költséghatékony módon ötvözze” – mondta Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezetője.

Elindult a Piac & Profit Online Akadémia!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo