Tartós bérlettel spórolnak a magyarok

Háromszorosára emelkedett a tartós bérlet iránti érdeklődés a Sixt Magyarország első negyedéves adatai szerint. A vállalatnál rögzített ajánlatkérések többsége kis- és középvállalkozásoktól érkezett, akik a válság során így próbálják megőrizni versenyképességüket.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Sixt Magyarország adatai szerint 2009 első negyedévében közel háromszorosára nőtt a tartós bérlettel kapcsolatos ajánlatkérések száma az előző év azonos időszakához képest. A létrejött megállapodások száma - a még alá nem írt megrendeléseket nem számítva - 23,5 százalékkal emelkedett. Mindez azt mutatja, hogy folytatódik a tendencia, amit a Sixt már az előző év végén is tapasztalt: a válság miatt egyre kedvezőbb alternatíva a tartós bérlet.

A Sixt szolgáltatása iránti nagyobb érdeklődés oka valószínűleg az, hogy a tartós bérlet keretében a vállalatok nagyobb összeg lekötése nélkül, előre kalkulálható és ellenőrzés alatt tartható havidíjért juthatnak kiváló minőségű autókhoz. A pénzügyi előnyökkel függhet össze, hogy a tartós bérlettel kapcsolatban az elmúlt hónapok során főként a kis- és középvállalkozások érdeklődtek. „Ezek a vállalkozások azok, amelyeknek különösen át kell gondolniuk a kiadásaikat válság idején. Az utóbbi időben viszont nem csak a gépkocsik árai, de a befizetendő önerő összege is emelkedett, így komoly tőkeelvonás nélkül nem lehet autóhoz jutni. Ezért egyre többen választják a költséghatékonysága miatt a tartós bérletet" - mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

Magas szintű szolgáltatás az alapcsomagban is

A tartós bérlet irányába elmozduló vállalatok méretéből és lehetőségeiből következik, hogy a legtöbb ajánlatkérés tíz gépkocsinál kevesebbre vonatkozott. Az igényelt autók többnyire a közép, illetve a felső-közép kategóriába tartoztak, és a vállalatok a tartós bérlet konstrukciók közül jellemzően az alapcsomagot választották. A Sixt tapasztalatai szerint az alapcsomagban is megtalálható szolgáltatások közül az ügyfeleknek főként a szervizlátogatások és a gumicserék megszervezése, az állandó rendelkezésre állás, valamint a dedikált kapcsolattartó fontos.

A Sixt a tartós bérlet konstrukcióban foglalt szolgáltatásokon túl hagyományos, rövid távra szóló autókölcsönző tevékenységének köszönhetően számos kiegészítő megoldást is kínál ügyfeleinek. Ilyen például a csereautó szolgáltatás, vagy a Sixt Expressz kártya, amely egyedi kedvezményeket biztosít tulajdonosának, ha rövid távra kölcsönöz autót a világ több mint 90 országában jelenlévő hálózatnál. A Sixt emellett a válság negatív hatásainak csökkentésére partnereivel kidolgozott egy kedvezményrendszert, melynek keretében a vele szerződött vállalatok alkalmazottai is rendkívül kedvező áron bérelhetnek autót.

 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo