Az ír fapados légitársaság csaknem 20 millió eurós nettó veszteséggel zárta 2018 utolsó negyedévét, amit az európai légi útvonalakon folyó erős versengésnek tulajdonított a cég vezetője. Bár O'Leary a Ryanair sztrájkoló alkalmazottaival folytatott tárgyalások idején jelezte, hogy hamarosan lelép, szerződését most 5 évvel meghosszabbították. Igaz, a jövőben alacsonyabb lesz a fizetése és egyéb juttatásai.
O’Leary mostantól ugyanis a csoport vezérigazgatója lesz, így távolabb kerül a napi működéstől (és a szakszervezeti tárgyalásoktól), azaz nem közvetlenül irányítja a légitársaságokat, hanem az egyes vezérigazgató jelentenek majd neki.
O'Leary most azt ígérte, hogy a cég 2019-en egy milliárd eurós nettó nyereséget fog termelni. A jelszó a takarékosság, amelynek jegyében a Ryanairt négy alvállalatra osztják. A Ryanair DAC az ír, a Ryanair UK a brit, a Laudamotion az osztrák, a Ryanair Sun pedig a lengyel piacért lesz felelős. (Forrás: Der Spiegel)