Óránként elfogy egy rúd szalámi

A Pick szalámi, Unicum és a fűszerpaprika-őrlemények - ezeket viszik tonna szám a külföldiek a repülőtéri Heinemann üzletből. Persze az édességek is nagyon népszerűek, a csokoládé különlegességek is kifejezetten keresett termékek. Az oroszok és a kínaiak a legszorgosabb vevők. 

A Budapest Airport által üzemeltetett ferihegyi repülőtéren csak tavaly több mint 11 millió utas fordult meg, akiknek közel a fele volt induló utas, és ebből körülbelül 1,5 millióan vásároltak a helyi duty free üzletben. Mint kiderült, a hungarikumok igen népszerűek a körükben: a legtöbb az Unicumból, illetve a Pick szalámiból fogy (átlagosan óránként egy rúd szalámit és néhány üveg Unicumot értékesítenek), az édességek közül a harmadik generációs családi vállalkozás, a Szamos marcipánjai a legkelendőbbek, de más magyar csokoládé termékek is kiemelkedően teljesítenek a Heinemann Duty Free kínálatában.

Kép: bpairport

Túlnyomóan magyar áruk

A Heinemann Duty Free shopjába belistázott élelmiszer kategóriájú termékeknek jelenleg nagyobb része magyar termék. Az üzletben nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a vásárlók a legnépszerűbb hazai produktumok közül tudjanak válogatni. A hungarikumnak nyilvánított 23 élelmiszer kategória közül 10 kapható a budapesti Heinemann üzletben - fűszerekből, borokból, pálinkákból, likőrökből, édességekből és húskészítményekből, valamint lekvárokból áll össze az üzlet hazai árukínálata. A nemzetközi termékpalettán leginkább teákat, édességeket és fűszereket találunk.

Tonnákban mérhető a hazai finomságok iránti rajongás

Természetesen azért a  magyar termékek a legkelendőbbek. Ha valami, akkor a hamisítatlan hazai pirospaprika egy igazán ismert hungarikum, és ez a számokon is megmutatkozik. 2016-ban  nem kevesebb, mint 16 tonna édes és erős paprikaőrleményt adtak el,  de a liba- és kacsamájból készült termékek is hihetetlen népszerűségnek örvendenek: éves szinte körülbelül 11 tonnát értékesítenek.

Így többszörözd meg forgalmad Black Friday-en
Közeleg a Black Friday, a webáruházak nagy napja. Íme öt pontban összefoglalva az iparág magyarországi szereplőinek, hogy mivel érdemes készülni az év legfontosabb kereskedelmi időszakára.
De vajon kik rajonganak leginkább ezekért a finomságokért? Az üzemeltető elárulta: a regionális választékból leggyakrabban orosz, brit, finn és kínai utasok vásárolnak. Érezhetően értékelik és szeretik az itt kapható termékeket: előfordult már olyan is, hogy egy távol-keleti turista a beszállás előtt még gyorsan visszaszaladt egy plusz üveg tokajiért.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo