Jó pozícionálás, munkavállalók megnyugtatása
Úgy látja, azok is jól kijöhetnek a mostani hullámvölgyből, akik jól pozícionálnak, azaz nem a teljes társadalmat akarják megszólítani minden termékükkel, hanem konkretizálják a célcsoportjaikat.
Gál Kristóf fontosnak nevezte az árképzést is. Szerinte rossz üzletpolitika, ha valaki a vevők elvesztésétől való félelem miatt nem emeli az árait, még akkor sem, ha a növekvő költségek ezt indokolnák. Ha egy cég veszteségessé válik, akkor ott valami egyértelműen nem működik jól
„Aki igazán elszánt és tenni akar a cégéért, az szorult szituációban is képes rá. Hatalmas előnyére válhat a vállalatoknak, ha a rendszerek és a folyamatok átláthatóak, ha minél több dolgot tudnak kontrollálni a működésben a vezetők és tényleg az történik szinte mindig minden részterületen, amit a tulajdonos akar. Ha például egy kávézóban három alkalommal háromféleképen hozzák ki az italunkat, akkor az a folyamat véletlenszerű és nem kelt bizalmat az ügyfelekben. Ezek olyan apróságok, amelyek hosszú távon a siker zálogai lehetnek” – hívta fel rá a figyelmet.
A Klikkmarketing alapítója azt is hangsúlyozta, nehéz környezetben hatványozottan oda kell figyelni a dolgozókra is. Tudatni kell velük, hogy ne féljenek, ne legyenek bizonytalanok, a cég jó irányba megy, milyenek a kilátásai. Ahol ugyanis megbecsülik a munkatársakat, képzik őket és biztonságban érzik magukat, ott nagyobb hozzáadott értékük is lesz majd a cég működéséhez, amiből egyenesen arányosan a jobb teljesítmény, a magasabb bevételek következnek.