Nem tudnak elszakadni a kkv-k a Facebooktól

Legalábbis ez olvasható ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, immár 10 alkalommal elkészült Kkv Marketing Felmérés 2022 című kutatásából, amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2022-es marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

2023 főbb céljai

A kitöltők a követőkező év kihívásai közé elsősorban a termék- és szolgáltatásfejlesztést, illetve az új marketingeszközök kipróbálását sorolták.  A leggyakrabban használt marketing csatornák 2022-ben a Facebook, Google, Instagram és a saját weboldal voltak: ezzel magabiztosan kijelenthetjük, hogy a magyar kkv szektornak van még hova fejlődnie a marketing csatornák diverzifikációja terén. Például, ha vállalkozásod célcsoportjai között vannak a 30 éven aluli fiatalok, 2023-as céljaid között mindenképpen szerepelnie kell a Tik Tokra való tartalomgyártásnak is. 
 

 

Véleményvezér

Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.
Fülön csapták Orbán Viktor barátját

Fülön csapták Orbán Viktor barátját 

Az ellenzék ezúttal ártatlan.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo