Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant

A magyarok nagy kedvence a vegyes gyümölcsös, illetve a natúr növényi joghurt.Az aranyérmes növényi joghurtok kategóriájának 33 százalékos értékbeli bővülése és 200 millió forintos forgalma mögött leginkább a gyártói márkák által piacra dobott termékinnovációk állnak - a Nielsen felmérése szerint.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Nagyot ment” a croissant kategória is: a csomagolt péksütemény értékben is kétszámjegyű (24%) növekedést generált, így forgalma megközelíti az ötmilliárd forintot 2016. decembere és 2017 novembere között. Harminchárom millió darab fogyott belőlük, és a kategória minden értékesítési csatornában bővült. Népszerűek a gyártói és a sajátmárkás termékek is; ízek tekintetében vezet a kakaós és a kakaós-vaníliás.

Kép:SXC

Ha már édes ízek: értékben a drazsé és darabcsoki kategória bővült átlagon felül: 16 százalékos növekedést követően 12 milliárd forintos forgalmat bonyolított a vizsgált időszakban, ami közel 50 millió csomagot jelent.

A negyedik helyre egy alkoholos kategória került: a gin éves forgalma értékben 15 százalékkal nőtt, így eladása megközelíti a 800 millió forintot és a negyedmillió palackot.

Kisüzemi, hazai, csapolt és IPA. Így sörözünk mi
A hazai sörfogyasztási szokásokat vizsgálta a Beerporn.hu internetes felmérése, amely a fogyasztás gyakorisága és helye mellett a kisüzemi sörök ismertségét és a legnépszerűbb sörtípusokat is feltérképezte.
A lista ötödik helyére a mélyhűtött pizza került: hétmilliárd forintot meghaladó értékbeli teljesítménye mögött 15 százalékos bővülés áll. A vizsgált időszakban 17 millió darab fogyott belőle. A magyarok jellemzően hipermarketekben és diszkontokban vásárolnak mélyhűtött pizzát, a gyártói és kereskedelmi márkák egyaránt népszerűek.

„A magyarok jellemzően a hagyományos ízesítésű mélyhűtött pizza mellett teszik le a voksukat, így dominál a sonkás és szalámis feltétes pizza” – mondta Hajnal Dóra, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője. „Emellett népszerűek a margherita és a négysajtos ízek is.”

 

 

 

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo