Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant

A magyarok nagy kedvence a vegyes gyümölcsös, illetve a natúr növényi joghurt.Az aranyérmes növényi joghurtok kategóriájának 33 százalékos értékbeli bővülése és 200 millió forintos forgalma mögött leginkább a gyártói márkák által piacra dobott termékinnovációk állnak - a Nielsen felmérése szerint.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

„Nagyot ment” a croissant kategória is: a csomagolt péksütemény értékben is kétszámjegyű (24%) növekedést generált, így forgalma megközelíti az ötmilliárd forintot 2016. decembere és 2017 novembere között. Harminchárom millió darab fogyott belőlük, és a kategória minden értékesítési csatornában bővült. Népszerűek a gyártói és a sajátmárkás termékek is; ízek tekintetében vezet a kakaós és a kakaós-vaníliás.

Kép:SXC

Ha már édes ízek: értékben a drazsé és darabcsoki kategória bővült átlagon felül: 16 százalékos növekedést követően 12 milliárd forintos forgalmat bonyolított a vizsgált időszakban, ami közel 50 millió csomagot jelent.

A negyedik helyre egy alkoholos kategória került: a gin éves forgalma értékben 15 százalékkal nőtt, így eladása megközelíti a 800 millió forintot és a negyedmillió palackot.

Kisüzemi, hazai, csapolt és IPA. Így sörözünk mi
A hazai sörfogyasztási szokásokat vizsgálta a Beerporn.hu internetes felmérése, amely a fogyasztás gyakorisága és helye mellett a kisüzemi sörök ismertségét és a legnépszerűbb sörtípusokat is feltérképezte.
A lista ötödik helyére a mélyhűtött pizza került: hétmilliárd forintot meghaladó értékbeli teljesítménye mögött 15 százalékos bővülés áll. A vizsgált időszakban 17 millió darab fogyott belőle. A magyarok jellemzően hipermarketekben és diszkontokban vásárolnak mélyhűtött pizzát, a gyártói és kereskedelmi márkák egyaránt népszerűek.

„A magyarok jellemzően a hagyományos ízesítésű mélyhűtött pizza mellett teszik le a voksukat, így dominál a sonkás és szalámis feltétes pizza” – mondta Hajnal Dóra, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője. „Emellett népszerűek a margherita és a négysajtos ízek is.”

 

 

 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo