Vegyiáru cikkek


Dupla áron a mosószer

Dupla áron a mosószer 

Az eddig is tudható volt, miszerint a magyar infláció elképesztő méreteket öltött, az viszont különös, hogy egy mindennapi használati árucikk ára megkétszereződjön.
Árcsökkenés lesz a papírgyártóknál, vegyipari termékeknél

Árcsökkenés lesz a papírgyártóknál, vegyipari termékeknél 

Tovább csökkent az áremelést tervező cégek aránya Németországban.
Élelmiszerben nagyon megy a saját márka

Élelmiszerben nagyon megy a saját márka 

Új lendületet kapott a saját márkás élelmiszerek térnyerése a globális kiskereskedelmi piacon. Az elmúlt évben a több mint 1700 milliárdos forgalom közel 29 százalékát hasítottak ki. A vegyi áruk piacán továbbra is erősebbek a gyártói márkák.
Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant

Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant 

A magyarok nagy kedvence a vegyes gyümölcsös, illetve a natúr növényi joghurt.Az aranyérmes növényi joghurtok kategóriájának 33 százalékos értékbeli bővülése és 200 millió forintos forgalma mögött leginkább a gyártói márkák által piacra dobott termékinnovációk állnak - a Nielsen felmérése szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo