Vegyiáru cikkek


Dupla áron a mosószer

Dupla áron a mosószer 

Az eddig is tudható volt, miszerint a magyar infláció elképesztő méreteket öltött, az viszont különös, hogy egy mindennapi használati árucikk ára megkétszereződjön.
Árcsökkenés lesz a papírgyártóknál, vegyipari termékeknél

Árcsökkenés lesz a papírgyártóknál, vegyipari termékeknél 

Tovább csökkent az áremelést tervező cégek aránya Németországban.
Élelmiszerben nagyon megy a saját márka

Élelmiszerben nagyon megy a saját márka 

Új lendületet kapott a saját márkás élelmiszerek térnyerése a globális kiskereskedelmi piacon. Az elmúlt évben a több mint 1700 milliárdos forgalom közel 29 százalékát hasítottak ki. A vegyi áruk piacán továbbra is erősebbek a gyártói márkák.
Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant

Nagyot ment a gyümölcsjoghurt és a croissant 

A magyarok nagy kedvence a vegyes gyümölcsös, illetve a natúr növényi joghurt.Az aranyérmes növényi joghurtok kategóriájának 33 százalékos értékbeli bővülése és 200 millió forintos forgalma mögött leginkább a gyártói márkák által piacra dobott termékinnovációk állnak - a Nielsen felmérése szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok  

Azok számára, akik hamarosan megkezdhetik egyetemi vagy főiskolai tanulmányaikat, elengedhetetlen lesz egy saját bankszámla megnyitása

Gazdaság

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok

Tízezreket nyerhetnek a bankszámlát nyitó diákok  

Azok számára, akik hamarosan megkezdhetik egyetemi vagy főiskolai tanulmányaikat, elengedhetetlen lesz egy saját bankszámla megnyitása

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo