Nagy a baj, ha a világ legdrágább luxusmárkái sem teljesítenek jól

Nagyot esett az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikkeket gyártó cégének az adózott eredménye és a bevétele az idei első hat hónapban éves összevetésben.

A cég honlapján olvasható, hogy az adózott eredménye 22 százalékkal, 5,7 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 7,27 milliárd euróról. A folytatódó tevékenységekből származó nyereség 15 százalékkal, 9 milliárd euróra esett vissza.

Bezuhant a profit
Bezuhant a profit
Fotó: Depositphotos

A bevétel 4 százalékkal, 41,68 milliárd euróról, 39,81 milliárd euróra mérséklődött. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus csökkenése 3 százalék volt.

Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 8 százalékkal, 19,12 milliárd euróra esett. A divat- és bőráruk adják az LVMH bevételének csaknem felét.

A kiskereskedelmi üzletláncok (Sephora, DFS és a Le Bon Marché) bevétele gyakorlatilag nem változott, 8,62 milliárd euró volt.

A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 1 százalékkal, 4,08 milliárd euróra csökkent.

Az alkoholos italok értékesítése 8 százalékkal, 2,59 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése pedig 1 százalékkal, 5,09 milliárd euróra süllyedt.

(MTI) 

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo