Melyik legyen az Év irodája?

Újabb szakaszához érkezett „Az Év Irodája” verseny, a nevezés minden kategóriában lezárult, és elindult a közönségszavazás.

Kép:Pixabay

A szavazatok leadására a www.azevirodaja.hu oldalon, közvetlenül a Jelöltek adatlapján van lehetőség 2014. január 10-ig.

Fontos! A közönségszavazás eredménye csak bizonyos mértékig számít bele a verseny végeredményébe, a Nevezetteket a szakmai zsűri további paraméterek alapján is vizsgálja és értékeli, és ezt követően választja ki a győzteseket.

A versenyre egyre többen neveznek, a legutóbbi, 2013. januári díjátadó rendezvényen immár 140 prominens szakember vett részt, hogy együtt ünnepeljék a győzteseket. A győztesek és helyezettek pedig komoly szakmai referenciaként értékelik a versenyen elért eredményeiket, amelyeket az üzleti életben is egyre jelentősebb értékként kezelnek. A verseny által számos világszínvonalú irodát, irodaházat és elismert ingatlanpiaci szakembert ismerhetett meg nem csak a szakma, hanem a nagyközönség is, amely jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a nyugati társadalmakban megjelenő modern munkakultúrák itthon is széles körben elterjedhessenek.

"Az Év Irodája” versennyel az iroda.hu csoport egyrészt a hazai ingatlanpiac fejlődéséhez, a munkahelyi kultúra igényes bemutatásához; másrészt a nagyvilágban zajló kereskedelmi ingatlanfejlesztési, irodakialakítási, belsőépítészeti trendek bemutatásához, népszerűsítéséhez; harmadrészt pedig a fenntartható és környezettudatos fejlődés meghonosításához, a „zöld gondolat” elterjedéséhez szeretne hozzájárulni. „Az iroda.hu csoport meggyőződése, hogy a nyilvánosság ereje és a nemzetközi mércével is kiemelkedő projektek bemutatása hozzájárul a magyar ingatlanpiac fejlődéséhez, az innovatív munkakultúrák elterjesztéséhez, valamint a hazai vállalati szféra európai versenyképességének növeléséhez” – mondta Kalmár Zoltán, az iroda.hu csoport ügyvezető igazgatója.

Jó irodát akar bérelni? Itt olvashat jó tanácsokat a választáshoz!

Milyen lesz a jövő irodája?
A munkavállalók több közösségi területet és szellősebb elrendezést szeretnének a Colliers International tanulmánya szerint. Ez az egy főre jutó megnövekedett irodaterület-igénnyel párosul, ami ellensúlyozza és kiegyenlíti a csökkenő népességnek és a rugalmas / irodán kívüli munkavégzésnek hatásait. "Nem gondoljuk, hogy a megváltozott bérlői igények és az irodákban dolgozók létszámának csökkenése összhatásában érzékelhető változás jelentene az irodaterület méretével kapcsolatos elvárásokban a következő 15-20 évre vetítve." – mondta Damian Harrington, a Colliers International kelet-európai piackutatási igazgatója. "Ami viszont már a jelenben is érzékelhető, és a jövőben is számítunk rá, az a bérelt irodaterület kialakításával kapcsolatos változások." – tette hozzá Mazsaroff Kata. "A megfelelő munkahely irodakialakítási stratégiája a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt kap majd. Amikor egy modern cég új irodaterületet választ, az Y Generáció igényeit is figyelembe kell vennie."

Véleményvezér

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.
Jó hír, mégsem pusztul el a világ

Jó hír, mégsem pusztul el a világ 

Sokan úgy gondolják, hogy addig létezik a világ, amíg vannak méhek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo