Megéri egzotikus tájakra látogatni!

Hatalmas növekedési lehetőségek, kiaknázatlan piacok várják a cégeket a világ tőlünk nagyon távol eső szegleteiben. Jóllehet nagy kihívást jelent betörni az üzleti kultúrájukban, szokásaikban is eltérő piacokra, de sikertörténetek bizonyítják, hogy nem lehetetlen. A KKV-AKADÉMIA előadásain gyakorló üzletemberek és az egyes régiók szakértői villantják fel a lehetőségeket, és mutatják be a tudnivalókat országcsoportonként.

Latin-Amerikában vagy Ázsiában például bizonyos termékek vagy szolgáltatások piaca akár 60 százalékkal is tudott bővülni az elmúlt években. A távoli, fejlődő régiók csábító piaci lehetőségeket kínálnak, de az országok távolsága, a piacok mérete nagy falat a kisvállalkozásoknak. Régiónként, néhol országonként kell kialakítani a helyi adottságoknak megfelelő piacra lépési stratégiát, sőt adott esetben a márkanevet és csomagolásdizájnt is. A szükséges darabszám és a marketingbüdzsé is túl nagy kockázatot jelent, mégsem kell feltétlenül lemondanunk ezekről a piacokról, ha nagyon tudatosan választjuk ki a piacra lépés módját és idejét, az értékesítési csatornákat. Ahol pedig például nem lehet teret nyerni külföldi márkaként, ott érdemes helyi partnert keresni. Máshol a leányvállalat lehet a megoldás, vagy a vegyesvállalat.

A KKV-AKADÉMIA „Cégépítés külföldön” című témában folytatja a népszerű régiók, országok gazdálkodási, jogi, adózási feltételeinek ismertetését áprilisban. Üzleti kalandozásra invitálja a konferencia a kis- és középvállalkozásokat: a résztvevők megismerkedhetnek a távoli, egzotikus térségek üzleti szokásaival a helyi tapasztalatokkal rendelkező szakértő előadók segítségével. Szó lesz többek között Távol-Kelet, Indokína, az ASEAN-országok, az arab országok és Észak-Afrika jogi, adózási és gazdálkodási környezetéről, a FÁK-országokról, Nyugat-Balkánról, valamint a kedvező adózási rendszereikkel vállalatokat vonzó államokról, mint például Hollandia, Malajzia, Málta, Új-Zéland vagy éppen Kanada. Értékes információkat nyer az is, aki már jelen van valamely külföldi régióban, és az a vállalatvezető is, aki még csak tervezi, hogy az árbevételét a Magyarországtól távolabbi régiók meghódításával szeretné növelni. A konferencia módot teremt a személyes konzultációra is a térségekben már sikeres vállalatok vezetőivel.

További információk és részletes program itt.

Regisztráljon, hogy ne maradjon le a tudásról, amely pénzt hozhat cégének!

További információ:

Tel. : 06 (1) 239-9597, E-mail : [email protected]

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo