Megéri egzotikus tájakra látogatni!

Hatalmas növekedési lehetőségek, kiaknázatlan piacok várják a cégeket a világ tőlünk nagyon távol eső szegleteiben. Jóllehet nagy kihívást jelent betörni az üzleti kultúrájukban, szokásaikban is eltérő piacokra, de sikertörténetek bizonyítják, hogy nem lehetetlen. A KKV-AKADÉMIA előadásain gyakorló üzletemberek és az egyes régiók szakértői villantják fel a lehetőségeket, és mutatják be a tudnivalókat országcsoportonként.

Latin-Amerikában vagy Ázsiában például bizonyos termékek vagy szolgáltatások piaca akár 60 százalékkal is tudott bővülni az elmúlt években. A távoli, fejlődő régiók csábító piaci lehetőségeket kínálnak, de az országok távolsága, a piacok mérete nagy falat a kisvállalkozásoknak. Régiónként, néhol országonként kell kialakítani a helyi adottságoknak megfelelő piacra lépési stratégiát, sőt adott esetben a márkanevet és csomagolásdizájnt is. A szükséges darabszám és a marketingbüdzsé is túl nagy kockázatot jelent, mégsem kell feltétlenül lemondanunk ezekről a piacokról, ha nagyon tudatosan választjuk ki a piacra lépés módját és idejét, az értékesítési csatornákat. Ahol pedig például nem lehet teret nyerni külföldi márkaként, ott érdemes helyi partnert keresni. Máshol a leányvállalat lehet a megoldás, vagy a vegyesvállalat.

A KKV-AKADÉMIA „Cégépítés külföldön” című témában folytatja a népszerű régiók, országok gazdálkodási, jogi, adózási feltételeinek ismertetését áprilisban. Üzleti kalandozásra invitálja a konferencia a kis- és középvállalkozásokat: a résztvevők megismerkedhetnek a távoli, egzotikus térségek üzleti szokásaival a helyi tapasztalatokkal rendelkező szakértő előadók segítségével. Szó lesz többek között Távol-Kelet, Indokína, az ASEAN-országok, az arab országok és Észak-Afrika jogi, adózási és gazdálkodási környezetéről, a FÁK-országokról, Nyugat-Balkánról, valamint a kedvező adózási rendszereikkel vállalatokat vonzó államokról, mint például Hollandia, Malajzia, Málta, Új-Zéland vagy éppen Kanada. Értékes információkat nyer az is, aki már jelen van valamely külföldi régióban, és az a vállalatvezető is, aki még csak tervezi, hogy az árbevételét a Magyarországtól távolabbi régiók meghódításával szeretné növelni. A konferencia módot teremt a személyes konzultációra is a térségekben már sikeres vállalatok vezetőivel.

További információk és részletes program itt.

Regisztráljon, hogy ne maradjon le a tudásról, amely pénzt hozhat cégének!

További információ:

Tel. : 06 (1) 239-9597, E-mail : [email protected]

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo