Még keresik a legjobb fiatal vállalkozót!

November végén immár második alkalommal osztják ki az Országos Fiatal Válalkozói Díjat.  A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) és a VOSZ-KMRSZ által tavaly alapított díjat kiérdemelt fiatal válllakozó nem kizárólag szakmai elismerést kap, hanem egy fél millió forint értékű kommunikációs kampányt is.

November 15 és 21 között újra megrendezik a világ száz országában, 40.000 eseménnyel és tízmillió résztvevővel a Fiatal Vállalkozók Hetét (Global Entrepreneurship Week). Az egyhetes rendezvénysorozat alkalmával, Budapesten és tíz vidéki nagyvárosban egyaránt, minden vállalkozó kedvű és magát aktívnak érző fiatal számára lehetőség nyílik feltérképezni a gazdasági élet kínálta lehetőségeket, miközben megismerkedhetnek egymással, valamint olyan sikeres gazdasági szereplőkkel, akik megfelelő tanácsokkal és inspirációval tudnak szolgálni az új vállalkozásokat illetően is.

A hagyományokhoz híven az egyhetes rendezvénysorozatot egy nagyszabású gála követi, aminek a fénypontja a 2010-es Országos Fiatal Vállalkozói Díj kiosztása lesz, ahol neves vállalkozók, cégvezetők és fiatal vállalkozók társaságában fogják átadni az év fiatal vállalkozójának e nem mindennapi díjat.

18 és 35 év között

Az év fiatal vállalkozója a szakmai elismerésen kívűl egy fél millió forint értékű kommunikációs kampányra is számíthat. Az Országos Fiatal Válalkozói Díj a felnövekvő fiatal vállalkozói generáció jeles képviselőinek munkásságát ismeri el, akik fiatal koruk ellenére sikeresek a gazdasági életben és példaként szolgálhatnak társaik számára.

A díjra 18 és 35 év közötti, saját vállalkozással bíró természetes személyek jelentkezhetnek vagy jelölhetőek. A zsűri az elbírálás szempontrendszerében figyelembe veszi a vállalkozás(ok) profilját, nyereségességét, a vállalati kultúrát, a szolgáltatások- és termékek minőségét, a díjazott személyes motivációját és a vállalkozás(ok) társadalmi hasznosságát.

A jelentkezők 2010. november 12. éjfélig küldhetik el pályázatukat az [email protected] e-mail címre.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo