Még az elemzőket is meglepte a H&M eredménye

A vártnál kevésbé csökkent a svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves bevétele.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Március első felében pedig már növekedést ért el a cég, annak a hatására, hogy több országban enyhítettek a koronavírus-járvány miatt korábban hozott korlátozó intézkedéseken és ez lehetővé tette többszáz üzletének újranyitását.

A világ - a Zara után - második legnagyobb ágazati vállalata hétfőn azt közölte, hogy a bevétele a február végével zárult pénzügy első negyedévében éves összevetésben 27 százalékkal, 40,1 milliárd koronára (4,72 milliárd dollár, 1 svéd korona = 36,09 forint) csökkent. Elemzői várakozások átlagában nagyobb, 30 százalékos bevételcsökkenés szerepelt.

A cég hétfőn azt közölte, hogy bevétele mintegy 10 százalékkal nőtt a március 1-13. közötti időszakban, amikor a csaknem 5 ezer boltja közül mintegy 900 még mindig zárva volt, de várhatón április közepére többségük már újból fogad vásárlókat.

A H&M március végén ismerteti negyedéves eredményeit, elemzők azzal számolnak, hogy a cég veszteséges volt a február végéig tartó három hónapban, miután a november végével záródott pénzügyi évben a profitja 88 százalékkal zuhant.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo