Március első felében pedig már növekedést ért el a cég, annak a hatására, hogy több országban enyhítettek a koronavírus-járvány miatt korábban hozott korlátozó intézkedéseken és ez lehetővé tette többszáz üzletének újranyitását.
A világ - a Zara után - második legnagyobb ágazati vállalata hétfőn azt közölte, hogy a bevétele a február végével zárult pénzügy első negyedévében éves összevetésben 27 százalékkal, 40,1 milliárd koronára (4,72 milliárd dollár, 1 svéd korona = 36,09 forint) csökkent. Elemzői várakozások átlagában nagyobb, 30 százalékos bevételcsökkenés szerepelt.
A cég hétfőn azt közölte, hogy bevétele mintegy 10 százalékkal nőtt a március 1-13. közötti időszakban, amikor a csaknem 5 ezer boltja közül mintegy 900 még mindig zárva volt, de várhatón április közepére többségük már újból fogad vásárlókat.
A H&M március végén ismerteti negyedéves eredményeit, elemzők azzal számolnak, hogy a cég veszteséges volt a február végéig tartó három hónapban, miután a november végével záródott pénzügyi évben a profitja 88 százalékkal zuhant.