Még az elemzőket is meglepte a H&M eredménye

A vártnál kevésbé csökkent a svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves bevétele.

Március első felében pedig már növekedést ért el a cég, annak a hatására, hogy több országban enyhítettek a koronavírus-járvány miatt korábban hozott korlátozó intézkedéseken és ez lehetővé tette többszáz üzletének újranyitását.

A világ - a Zara után - második legnagyobb ágazati vállalata hétfőn azt közölte, hogy a bevétele a február végével zárult pénzügy első negyedévében éves összevetésben 27 százalékkal, 40,1 milliárd koronára (4,72 milliárd dollár, 1 svéd korona = 36,09 forint) csökkent. Elemzői várakozások átlagában nagyobb, 30 százalékos bevételcsökkenés szerepelt.

A cég hétfőn azt közölte, hogy bevétele mintegy 10 százalékkal nőtt a március 1-13. közötti időszakban, amikor a csaknem 5 ezer boltja közül mintegy 900 még mindig zárva volt, de várhatón április közepére többségük már újból fogad vásárlókat.

A H&M március végén ismerteti negyedéves eredményeit, elemzők azzal számolnak, hogy a cég veszteséges volt a február végéig tartó három hónapban, miután a november végével záródott pénzügyi évben a profitja 88 százalékkal zuhant.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo